جستجو
پنج شنبه - ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت معامله قرن و دعوت به راهپيمايي 22 بهمن 98
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
چهارشنبه - ۱۶ بهمن ۱۳۹۸
بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت معامله قرن و دعوت به راهپيمايي 22 بهمن 98


بسم اله الرحمن الرحيم

 

بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت معامله قرن و دعوت به راهپيمايي 22 بهمن 98

 

در آستانه چهل و يكمين سالگرد پيروزي انقلاب بزرگ اسلامي هستيم. چهل و يك سال پيش در چنين ايامي بزرگترين حادثه قرن كه همانا سرنگوني رژيم ستمشاهي و استقرار نظام اسلامي متكي به ملتي مسلمان شجاع و با ايمان بود نور اميد در دل هاي مسلمانان و آزاديخواهان جهان تابيده شد و به رهبري مرجعي مجاهد و رهبري مقتدر حضرت امام خميني رضوان اله عليه نظام 2500 ساله شاهنشاهي در هم شكسته شد و مردم سالاري ديني جايگزين حكومتي دست نشانده و خودكامه و متكي به استكبار جهاني و شيطان بزرگ آمريكا، شد.

22 بهمن امسال با 22 بهمن سال هاي گذشته تفاوت هايي دارد كه به برخي از اين تفاوت اشاره مي شود.

1-    سال صدور پيام سرنوشت ساز رهبر فرزانه انقلاب با نام گام دوم است.

2-  سال دستاوردهاي بزرگ علمي بويژه در بعد نظامي است كه موجب  خشم و وحشت روز افزون امريكا و رژيم اشغالگر قدس در منطقه گرديده است.

3-  سال به سوگ نشستن امت اسلامي در غم از دست دادن سردار دلها فرمانده دلاور سپاه قدس سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني و همراهانش با دستور حمله ناجوانمردانه و شبانه ترامپ جنايتكار با همراهي مثلث شوم عبري، عربي، آمريكايي.

4-  نيرنگ و خدعه جديد ترامپ ديوانه و نتانياهو جنايتكار و طرح شكست خورده معامله قرن كه بدون شك آخرين دست و پا زدن هاي استكبار و غارتگران بين المللي و غرق شدن رژيم اشغالگر قدس در گرداب نابودي است. اين طرح خائنانه و اين توطئه دنباله توطئه اي است كه ترامپ جنايتكار را بر اريكه قدرت نشاند تا زنجيره ي جنايات انگليسي ـ امريكايي در بالفور را تكميل كند. ملت بزرگ ايران نداي حق طلبي فلسطيني ها كه همان نداي جبهه مقاومت است يكبار ديگر در راهپيمايي بزرگ 22 بهمن به گوش جهانيان خواهد رساند. خيانت هاي برخي از سران عربي به امت اسلامي بويژه مردم مظلوم فلسطين غيرقابل بخشش است و در تاريخ خواهد ماند و مطمئن باشند كه به سزاي اعمالشان خواهند رسيد.

حزب تمدن اسلامي از آحاد ملت عزيز ايران مي خواهد كه پرشورتر از هميشه با هر سليقه و مرام راهپيمايي امسال را راهپيمايي وحدت قرار دهند و در آستانه انتخابات مجلس شوراي اسلامي با دعوت از احزاب و تشكل هاي با نام و بي نام و نشان مي خواهيم كه همراه با آحاد مردم انقلابي كشورمان در راهپيمايي وحدت آفرين اين يوم الله اكبر آن را به ميتينگ انتخاباتي جناحي تبديل نكنند ودر حالي كه اكثر مردم با مشكلات اقتصادي زيادي روبرو هستند از انجام تبليغات رنگين و پرهزينه پرهيز كنند و اين جشن بزرگ ملي را به جشن نشاط ـ اميد و وحدت به پيروي از امام راحل عظيم الشان و مقام معظم رهبري تبديل كنند و بدانند كه روح بلند شهيد مظلوم آيت اله دكتر بهشتي نظاره گر اعمال ماست كه فرمودند آمريكا از ما عصباني باش و از اين عصبانيت بمير.

 

حزب تمدن اسلامي

16 بهمن 1398

 
Copyright © 2013 - TAMADDON