جستجو
پنج شنبه - ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸ حزب تمدن > بيانيه ها > دعوت حزب تمدن اسلامي از ملت بزرگ ايران براي راهپيمايي عظيم 22 بهمن / سال 97
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
جمعه - ۲۰ دی ۱۳۹۸
دعوت حزب تمدن اسلامي از ملت بزرگ ايران براي راهپيمايي عظيم 22 بهمن / سال 97


بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

دعوت حزب تمدن اسلامي

از ملت بزرگ ايران براي راهپيمايي عظيم 22 بهمن

 

دهه فجر 1397 مصادف با چهلمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي پرشكوه ملت بزرگ ايران است. چهل سال از روزهاي تاريخي بهمن 1357 گذشت. چهل سال استقامت ـ چهل سال ايثار ـ چهل سال تلاش بي‌وقفه يك ملت آزاده و رشيد. چهل سال با استقلال كامل سياسي ـ اقتصادي ـ نظامي ـ اجتماعي و فرهنگي. چهل سال مملو از فراز و نشيب و از پيروزي‌هاي چشمگير علمي و فني و نظامي و پزشكي و هسته‌اي. چهل سال رويارويي جبهه حق عليه باطل چهل سال الهام بخشي به  انقلاب‌هاي آزاديبخش جهان و حمايت از مظلومان اين جهان پهناور و اين درس بزرگ اسلام عزيز و پيامبر عاليقدر آن است كه فرمود: (من اصبح و لم يهتم به امور المسلمين فليس بمسلم)، (هر كه سر از خواب نوشين صبحگاهي بر دارد و در سر عزم كمك و ياري مسلمانان نداشته باشد مسلمان نيست.)

چهل سال پاي فشردن بر عهدي كه با امام امت و شهيدان جان بركف انقلاب و دفاع مقدس شهداي مدافع حرم و شهداي هسته‌اي و شهداي ترور بسته‌ايم تا در مقابل زورگويان و ستمگران و مستكبران و در راس آنان آمريكاي جهان‌خوار و صهيونيسم بين‌الملل بايستيم و نه يك وجب از خاك عزيز وطن و نه ذره‌اي از آبروي برآمده از ايثارها و فداكاري‌هاي ملت بزرگ ايران را از دست ندهيم و آمال و آرزوي ديرينه مستكبران عالم را در كم رنگ شدن عظمت انقلاب اسلامي به يأس كامل مبدل سازيم.

در طول چهل سال گذشته ملت شريف ايران با حضور در همه صحنه‌ها از صحنه‌هاي سرنوشت‌ساز انتخابات تا صحنه‌هاي دفاع مقدس و تا حضور در راهپيمائي‌هاي دشمن‌شكن قدس و 22 بهمن ثابت كرده است كه پاي انقلابش ايستاده، شهيد داده، سختي كشيده و حاضر نيست حتي يك قدم از آرمان‌هايش عقب بنشيند. اين ملت بزرگ شايسته برخورداري از كرامت، عزت و رفاه در همه زمينه‌هاي زندگي است. ضمن اينكه خود مردم هم بايد نسبت به يكديگر با رحم و انصاف و با همان روحيه سال 57 تعامل و همزيستي داشته باشند و نيز  بر مسئولان خدوم نظام است كه با در نظر گرفتن همه تنگناهاي بوجود آمده از سوي استكبار جهاني و تحريم‌هاي ناعادلانه و جنگ اقتصادي نابرابر عليه ايران اسلامي بايد با همه ظرفيت در رفع نابساماني‌ها و كمبودها كه اكثراً در اثر سؤ مديريت و وجود تبعيض و رانت‌خواري و خودمحوري و بي‌اعتنايي به پاسخگويي در مقابل ولي‌نعمتان خود يعني ملت صورت مي‌گيرد واكنش منطقي و مناسبي نشان دهند و با رويكرد عدالت‌محور و رعايت امانت و صداقت بدانند كه كمترين كوتاهي در اين راه پامال كردن خون شهيدان و برانگيختن خشم خداوند است. حق اين ملت است كه از مواهب خدادادي اين سرزمين پربركت و خدمات مسئولان بهره‌مند شوند و بويژه آنكه اقشار آسيب‌پذير و محروم بايد در اولويت اين خدمات باشند.

وصيت‌نامه سياسي الهي امام راحل عظيم‌الشأن و رهنمودهاي هدايتگرانه و روشنگر رهبر معظم انقلاب همواره راه روشن رسيدن به فلاح و رستگاري و خدمت به محرومان و مستضعفان را خاطر نشان كرده‌اند. راه روشني كه بيداري اسلامي با الهام از انقلاب اسلامي پيش روي همه ملت‌هاي مسلمان جهان و آزادگان عالم گشوده است و آثار دلگرم‌كننده و چشمگير آن را هر روز شاهد هستيم.

حزب تمدن اسلامي با الهام از اين سخن سيد شهيدان انقلاب شهيد مظلوم آيت‌الله دكتر بهشتي كه: (ما راست‌قامتان جاودانه تاريخ خواهيم ماند) در آستانه 22 بهمن سالروز پيروزي انقلاب و چهلمين سالگرد اين نهضت الهي با تسليت ايام فاطميه با تقديم بهترين درودها به روان تابناك حضرت امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه و تمامي شهيدان ايران عزيز و خانواده‌هاي صبور و مقاوم شهيدان و ايثارگران و جانبازان عزيز و سرافراز از آحاد ملت دعوت مي‌كند با شركت در راهپيمايي پرشكوه 22 بهمن به همه جهانيان بويژه ياوه‌سرايان بي‌مغز آمريكايي نشان دهند كه انقلاب اسلامي ايران نه تنها چهل سالگي خود را ديده است بلكه اين انقلاب الهي را با دست ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري مدظله عالي به دست صاحب اصليش حضرت بقية‌الله الاعظم امام عصر عجل‌الله تعالي فرجه الشريف خواهد سپرد.

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON