جستجو
پنج شنبه - ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱ حزب تمدن > بيانيه ها > دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي جمعه روز قدس / سال 97
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
جمعه - ۲۰ دی ۱۳۹۸
دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي جمعه روز قدس / سال 97


بسم الله الرحمن الرحيم

 

دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي جمعه روز قدس

 

روز قدس يادگار نوراني و حركت‌آفرين حضرت امام خميني رضوان‌الله تعالي عليه است. ملت‌هاي مسلمان با الهام از اين نام‌گذاري مقدس جمعه آخرين ماه مبارك رمضان را روز قدس و آزادي بيت‌المقدس قبله‌ي اول مسلمين از يوغ مستكبران جهان‌خوار و رژيم غاصب و فاسد اسرائيل مي‌دانند و به راهپيمايي مي‌پردازند.

همانطور كه رهبر معظم انقلاب مدظله العالي فرمودند راهپيمايي امسال بايد در پاسخ جسارت‌ها و خباثت‌هاي اخير رژيم كودك‌كش صهيونيستي به مراتب از سال‌هاي پيش گسترده‌تر و دشمن‌شكن‌تر باشد.

حزب تمدن اسلامي با تأسي بر رهنمودهاي رهبري فرزانه انقلاب از آحاد ملت آزاده و مسلمان ايران دعوت مي‌كند تا در راهپيمايي وحدت‌بخش و يكپارچه روز قدس روز جمعه 18/3/97 شركت كنند.

 

حزب تمدن اسلامي

 

 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON