جستجو
پنج شنبه - ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۰ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت انتقال سفارت آمريكا از تل‌آويو به بيت‌المقدس / سال 96
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
جمعه - ۲۰ دی ۱۳۹۸
بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت انتقال سفارت آمريكا از تل‌آويو به بيت‌المقدس / سال 96


بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت انتقال سفارت آمريكا از تل‌آويو به بيت‌المقدس

 

بسم‌اله الرحمن الرحيم

 

اقدام خصمانه و ابلهانه ترامپ مبني بر دستور انتقال سفارت آمريكا از تل‌آويو به بيت‌المقدس قبله اول مسلمانان اقدامي از روي عجز و ناتواني پس از شكست قطعي داعش و تروريسم در منطقه و بازگشت مسئله فلسطين به اولويت جهان اسلام صورت مي‌گيرد.

دستاوردهاي سياسي چند هفته گذشته به ويژه نابودي داعش در عراق و سوريه فصل جديدي از مقاومت و برتري گفتمان مقاومت اسلامي است.

حزب تمدن اسلامي ضمن محكوم نمودن اين اقدام ابلهانه از تمامي نخبگان عالم از مسلمان و غيرمسلمان آزاديخواه مي‌خواهد تا با واكنش دقيق و به‌جا و نيز آگاهي‌بخشي عميق به افكار عمومي مانع از تكرار چنين سناريوهايي شوند و بدانند كه هرگونه تعرض به مسجدالاقصي خشم جهاني مسلمانان را در پي خواهد داشت.

 

حزب تمدن اسلامي

 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON