جستجو
پنج شنبه - ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي روز قدس / سال 95
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
جمعه - ۰۵ شهریور ۱۳۹۵
بيانيه دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي روز قدس / سال 95


دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي روز قدس

 

بسم‌ا... الرحمن الرحيم

 

در آستانه روز جهاني قدس هستيم. بيست و پنجم رمضان مصادف است با آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و روز تاريخي و ميراث جاويدان حضرت امام خميني رضون‌اله تعالي عليه. در اين روز بزرگ بار ديگر فرصت ارزشمندي براي مسلمانان جهان فراهم مي‌شود تا با يادآوري مظالم روز افزون استكبار جهاني بويژه رژيم اشغالگر قدس خشم و خروش امت بزرگ اسلامي، راه تجاوز و جنايات و اشغالگري را بر زورمندان و زرمندان امريكايي و صهيونيست ببندند و بار ديگر محو غده سرطاني اسرائيل از صفحه گيتي و بازگشت مردم مظلوم فلسطين به وطنشان، قدس شريف خواسته شود و با ياري خداوند بزرگ تحقق يابد.

فعل و انفعالات منطقه و اجراي نقشه‌هاي شوم امريكا براي ايجاد آشوب در كشورهاي اسلامي از جمله يمن، بحرين، سوريه و ديگر كشورهاي منطقه و جهان بوسيله دست‌نشاندگانشان از جمله آل‌سعود و آل‌خليفه و گروه‌هاي تكفيري و داعشي هشداري جدي است كه همه مسلمانان و آزادگان جهان بايد نسبت به آن با هوشياري و حساسيت ويژه‌اي برخورد كرده و واكنش مناسب را نشان دهند.

حزب تمدن اسلامي ضمن دعوت از آحاد ملت انقلابي و مسلمان ايران براي شركت در راهپيمايي با شكوه روز قدس و پيروي كامل از رهبر معظم انقلاب، ياد و راه شهيدان اسلام عزيز بويژه شهداي مدافع حرم را گرامي مي‌دارد.

حزب تمدن اسلامي

 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON