جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۵ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه بمناسبت سالگرد 14 و 15 خرداد / سال 95
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
جمعه - ۰۵ شهریور ۱۳۹۵
بيانيه بمناسبت سالگرد 14 و 15 خرداد / سال 95


بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

بيانيه حزب تمدن اسلامي بمناسبت سالگرد 14 و 15 خرداد

 

فرا رسيدن 14 و 15 خرداد از سويي يادآور قيام خونين 15 خرداد 42 به رهبري حضرت امام خميني(ره) و از سوي ديگر سالگرد ارتحال ملكوتي آن قائد عظيم‌الشأن و آن رهبر الهي و فرزانه است.

قيام خونين پانزده خرداد نقطة عطفي در تاريخ كشور ما است. روز حماسه است، روز قيام است، روز جان‌فشاني ملتي بزرگ در راه آرمان‌هايي بزرگ است، آرمان‌هايي كه به نهضت بزرگ اسلامي ملت ايران و پيروزي بهمن 57 و بنيان‌گزاري نظام مقدس جمهوري اسلامي منتهي گرديد.

در عرصه بين‌المللي بحمدالله امروز انقلاب بزرگ اسلامي ما با هدايت و رهبري خلف صالح خميني كبير، حضرت آيت‌اله خامنه‌اي (مدظله) به نقطة اميد و منبع الهام آزاديخواهان جهان و ملت‌هاي مسلمان تبديل شده است.

پيروزي‌هاي روزافزون نيروهاي مسلمان در سوريه، يمن، عراق، بحرين، حجاز، فلسطين و مبارزان آزادي و مدافعين حرم در مصاف با گروه‌هاي منحرف تكفيري و داعشي و صهيونيستي و اربابانشان، بارقة اميدي در دل امت اسلامي و ملت‌هاي آزادة جهان بوجود آورده و اضمحلال دشمنان اسلام و بشريت را نويد مي‌دهد.

حزب تمدن اسلامي ضمن گراميداشت اين روزهاي غم‌انگيز و تاريخي با سلام و درود فراوان به ارواح تابناك شهيدان اسلام عزيز، ضمن پايبندي به آرمان‌هاي آن امام عظيم‌الشأن، علو درجات حضرت امام راحل و شهيدان و ياران و همراهان نهضت بزرگ اسلامي را از خداوند بزرگ مسئلت مي‌نمايد.

 

حزب تمدن اسلامي

 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON