جستجو
شنبه - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۵ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه بمناسبت روز جهاني قدس / سال 92
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پنج شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
بيانيه بمناسبت روز جهاني قدس / سال 92


بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

در آستانه روز بزرگ و تاريخي قدس هستيم. آخرين جمعه ماه مبارك رمضان و به بيان حضرت امام خميني (ره) روز اسلام «روز قدس» فرصت گران‌سنگ ديگري است تا بار ديگر همه عاشقان آزادي و عدالت و همه مسلمانان مجاهد، رهايي اولين قبله مسلمانان قدس شريف را فرياد كنند و جهانيان را با مصائب و گرفتاري‌هاي آواره‌گان مظلوم فلسطين كه سال‌هاست از وطن اسلاميشان رانده شده‌اند و براي رفع ظلم و مبارزه با رژيم اشغالگر فلسطين در نبردي نابرابر، مقاوم و نستوه در حال مقاومت هستند، آشنا سازند.

فعل و انفعالات اخير منطقه و نقشه‌هاي شوم امريكا براي ايجاد آشوب در كشورهاي بپاخاسته اسلامي و گسترش نفوذ خود و سيطره رژيم صهيونيستي، هشداري جدي است كه همه مسلمانان و دولت‌هاي اسلامي بايد نسبت به آن با هوشياري و حساسيت ويژه‌اي برخورد كنند تا با ياري خداي بزرگ و همت آحاد ملت اسلامي سايه شوم استكبار جهاني به سركردگي آمريكا از كشورهاي اسلامي و آزاديخواه برچيده شود.

حزب تمدن اسلامي ضمن دعوت از آحاد ملت مسلمان و آزاده ايران براي شركت در راهپيمايي با شكوه روز قدس و پيروي كامل از رهبري حكيم و فرزانه انقلاب، ياد و راه شهيدان انقلاب اسلامي و نهضت اسلامي مردم فلسطين را گرامي مي‌دارد.

 حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON