جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ حزب تمدن > اخبار > بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت روز جهاني قدس و دعوت به راهپيمايي اين روز بزرگ
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت روز جهاني قدس و دعوت به راهپيمايي اين روز بزرگ


بسم الله الرحمن الرحيم

 

28 رمضان آخرين جمعه‌ي ماه مبارك رمضان روز تاريخي قدس و ميراث جاودانه‌ي بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) است.

در اين روز بزرگ عظمت و عزت امت اسلامي به نمايش گذاشته مي‌شود و ملت‌هاي آزاده و مسلمان سراسر جهان به همراه آزادي‌‌خواهان و عدالت‌طلبان عالم ياد و خاطره‌ي مظلوميت ملت مسلمان فلسطين و جنايات روزافزون رژيم جعلي و اشغالگر قدس را فرياد مي‌زنند و با پيروي از فرمان الهي حضرت امام خميني رضوان اله تعالي عليه با راهپيمايي‌هاي باشكوه خود ضرورت نابودي صهيونيسم جهاني و پيروزي فلسطين مظلوم را به جهانيان گوش‌زد مي‌كنند.

به بيان رهبر خردمند و فرزانه‌ي انقلاب حضرت آيت‌اله خامنه‌اي فلسطينيان در رمضان سال گذشته و امسال فداكاري‌هاي بزرگي از خود نشان داده‌اند و رژيم صهيونيستي نيز با نهايت خباثت و رذالت با پشتيباني آمريكا به جنايات خود ادامه مي‌دهد. امروز فلسطين مقتدر و مظلوم است واقعا قدرتمند است جوانان فلسطيني هرگز نخواهند گذاشت مسئله‌ي قدس فراموش شود.

امروزه عده‌اي از سران خودفروخته دولت‌هاي اسلامي تجربه شكست خورده چهل سال پيش مصر و اردن را به كار گرفته و درصدد ايجاد رابطه با رژيم صهيونيستي هستند كه بدون شك شكست خواهند خورد.

حزب تمدن اسلامي با پيروي از امام خميني عزيز و خلف صالح ايشان رهبر معظم انقلاب براي روحيه دادن به ملت مظلوم فلسطين و يادآوري روز بزرگ قدس همگان را به راهپيمايي سراسري روز قدس دعوت مي‌نمايد.

 

حزب تمدن اسلامي

7/2/1401

 
Copyright © 2013 - TAMADDON