جستجو
شنبه - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۹ حزب تمدن > اخبار > رئيس جمهور درگذشت سرلشگر بسيجي سيد حسن فيروزآبادي را تسليت گفت
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
رئيس جمهور درگذشت سرلشگر بسيجي سيد حسن فيروزآبادي را تسليت گفت


رئيس جمهور در پيامي با تسليت درگذشت سردار سرافراز، سرلشكر بسيجي سيدحسن فيروزآبادي مشاور عالي نظامي فرماندهي معظم كل قوا و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، اظهار داشت: اين فرمانده بسيجي، متعهد و بااخلاص، ساليان متمادي از زندگي پربار خود را در سنگرهاي مختلف خدمتگزاري، پاسداري و دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و نظام اسلامي سپري كرد.

به گزارش ايسنا، متن پيام حجت الاسلام سيد ابراهيم رئيسي به اين شرح است:

بسم الله الرحمن الرحيم

انا لله و انا اليه راجعون

درگذشت سردار سرافراز سرلشكر بسيجي دكتر سيدحسن فيروزآبادي مشاور عالي نظامي فرماندهي معظم كل قوا و عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام، موجب اندوه و تاثر عميق گرديد.

اين فرمانده بسيجي، متعهد و بااخلاص، ساليان متمادي از زندگي پربار خود را در سنگرهاي مختلف خدمتگزاري، پاسداري و دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب و نظام اسلامي سپري كرد و دو دهه در جايگاه رياست ستاد كل نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي ايران، به طور  صادقانه خدمت نمود.

اينجانب اين ضايعه را محضر فرماندهي معظم كل قوا، ملت شريف ايران، نيروهاي مسلح و همه دوستداران ايشان و به ويژه خاندان ارجمند فيروز آبادي تسليت گفته و در سالروز شهادت سيد الساجدين، از درگاه خداوند متعال براي آن سفر كرده علو درجات و همجواري با همرزمان شهيدش و براي عموم بازماندگان صبر و سلامتي مسالت دارم.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON