جستجو
شنبه - ۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۸ حزب تمدن > اخبار > بيانيه حزب تمدن اسلامي در قدرداني از حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد 1400
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بيانيه حزب تمدن اسلامي در قدرداني از حضور پرشور مردم در انتخابات 28 خرداد 1400


بيانيه حزب تمدن اسلامي در قدرداني از حضور پرشور مردم

در انتخابات 28 خرداد 1400

 

بسم الله الرحمن الرحيم

 

حضور و مشاركت بالاي مردم درپاي صندوق‌هاي راي، صفحه درخشان ديگري را در نظام سياسي كشور و مردم سالاري ديني رقم زد. و مي‌بايست در اين شرايط دشوار و پيچيده سياسي، اقتصادي و اجتماعي و از طرفي تحركات جبهه مخالف داخلي و رسانه‌هاي استكباري و عوامل عبري عربي آن در منطقه از مردم پا بكار و ميدان‌دار در جمهوري اسلامي تقدير كرد. ان‌شاءالله رئيس جمهور منتخب در اين استقبال پرشور مردمي در خدمتگزاري حداكثر استفاده‌ را خواهد نمود.

حزب تمدن اسلامي ضمن تبريك به مردم عزيز و سرافراز، توفيقات روزافزون در ايفاي نقش درست و شايسته خدمتگزاري به صاحبان اصلي انقلاب اسلامي و تحقق امانت امام راحل (ره) و شهدا و ايثارگران جريان مقاومت و تحقق وظايف مقرر در قانون اساسي را از رييس جمهور و ديگر قوا و مراكز تصميم‌گير خواستار بوده و همواره پيگير نظام و مردم گرانقدر خواهد بود.

حزب تمدن اسلامي معرفي اعضاي كابينه از شايستگان كارآمد و مردمي و داراي رويكرد صادقانه (كه همواره مورد تاكيد شهيد مظلوم آيت‌الله دكتر بهشتي بوده) و فراهم نمودن زمينه‌هاي برنامه محوري در اجرا و تقويت جريان منظم تشكل‌ها در راستاي ايفاي تعهدات مقرر دولت انقلابي و تحول‌گرا مي‌داند و ان‌شاءالله كه چنين شود.

 

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON