جستجو
جمعه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۸ حزب تمدن > اخبار > مقام معظم رهبري: هيچ‌كس نگويد با يك رأي من اتفاقي نمي‌افتد/ ميدان دار و صحنه‌گردان اصلي مردم هستند
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
مقام معظم رهبري: هيچ‌كس نگويد با يك رأي من اتفاقي نمي‌افتد/ ميدان دار و صحنه‌گردان اصلي مردم هستند


به گزارش عصرايران،به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، حضرت آيت الله خامنه اي، رهبر معظم انقلاب اسلامي رأس ساعت ۷ صبح امروز (جمعه) با حضور در محل صندوق سيار ۱۱۰ در حسينيه امام خميني(ره) در سيزدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، ششمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، انتخابات ميان دوره‌اي پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري و انتخابات ميان دوره‌اي يازدهمين دوره مجلس شوراي اسلامي شركت كردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي سپس در سخناني روز انتخابات را روز ملت ايران خواندند و گفتند: امروز ميدان‌دار و صحنه‌گردان اصلي مردم هستند كه با رأي خود سرنوشت و تكليف كلي و اساسي كشور را براي سالهاي بعد معين مي‌كنند بنابراين امروز متعلق به مردم است.

رهبر انقلاب اسلامي افزودند: بر اساس اين واقعيت خرد انساني حكم مي‌كند همه در اين آزمون بزرگ ملي و سراسري شركت كنند و علت دعوت مكرر ما از مردم براي حضور در انتخابات نيز اين است كه در درجه اول خود مردم از اين حضور نفع مي‌برند و جمهوري اسلامي نيز امتيازات بزرگي در عرصه بين‌المللي به‌دست مي‌آورد.

ايشان رأي تك‌تك مردم را داراي اهميت دانستند و گفتند: همه بياييد، تشخيص و رأي بدهيد و هيچ‌كس نگويد با يك رأي من اتفاقي نمي‌افتد، زيرا همين تك‌رأي‌ها است كه آراء ميليوني ملت را تشكيل مي‌دهد.

حضرت آيت‌الله خامنه‌اي با اشاره به توصيه هميشگي خود يعني تسريع در رأي دادن، خاطرنشان كردند: هر چه زودتر با نيت خدايي و ثواب اين وظيفه و تكليف را انجام دهيد بهتر است.

ايشان با ابراز اميدواري از اينكه به بركت ايام ولادت حضرت علي‌بن‌موسي‌الرضا عليه‌السلام، امروز جشن ملت ايران و مايه خير و بركت باشد، افزودند: از دست‌اندركاران انتخابات تشكر و تأكيد مي‌كنم كه كار را با اتقان كامل در سراسر كشور انجام دهند و به شما خبرنگاران و عكاسان محترم نيز سلام و خداقوت مي‌گويم.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON