جستجو
چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳ حزب تمدن > اخبار > بيانيه حزب تمدن اسلامي در خصوص انتخابات رياست جمهوري
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بيانيه حزب تمدن اسلامي در خصوص انتخابات رياست جمهوري


بسم الله الرحمن الرحيم

 

بيانيه حزب تمدن اسلامي در خصوص انتخابات رياست جمهوري

 

شركت در انتخابات يك وظيفه‌ي عمومي و تكليف الهي است

امام خميني (ره)

 

در آستانه‌ي برگزاري انتخابات سرنوشت‌ساز رياست جمهوري، ميان‌دوره‌اي مجلس شوراي اسلامي، خبرگان رهبري و شوراها هستيم. انتخاباتي كه تضمين‌كننده جمهوريت، استقلال و عزت مهين اسلامي است.

مردم شريف ايران كه از آغاز پيروزي انقلاب تا امروز با حضور مؤمنانه و متعهدانه و آگاهانه خود، اراده‌ي نفوذناپذير خود را در پاسداري از دستاوردهاي گران‌سنگ انقلاب اسلامي در مقابل چشم جهانيان به معرض تماشا گذاشته است و براي اين كشور كهن افتخار و عظمت آفريده‌اند، بار ديگر در اين آوردگاه سرنوشت‌ساز به صحنه مي‌آيند تا با ايفاي رسالت ملي و ديني خود، حماسه‌اي ديگر بيافرينند.

حضور حداكثري و آگاهانه و اخلاق‌مدارانه در انتخابات پيش‌رو، تبعيت از خط امام (ره)، لبيك اجابت به رهبر حكيم و فرزانه‌ي انقلاب و تجديد ميثاق با شهيدان به خون خفته‌اي نظام اسلامي است. اين حضور دشمن‌شكن و شكوه‌آفرين، گامي بلند در سير تحكيم و تثبيت جمهوري اسلامي و خنثي‌كننده‌ي توطئه‌هاي شومي است كه دشمنان قسم خورده اين مرز و بوم براي به زانو درآوردن ملت ايران طراحي كرده‌اند چنان كه رهبر معظم انقلاب نيز فرمودند: انتخابات در كشور بسيار مهم است. هم از جنبه‌ي خارجي هم داخلي. از جنبه داخلي يك نوسازي در كشور صورت مي‌گيرد و افراد تازه نفس و پرانگيزه وارد كار مي‌شوند. و از جهت و جنبه خارجي هم انتخابات و مشاركت مردم نشان‌دهنده‌ي اقتدار ملي است.

حزب تمدن اسلامي با الهام از انديشه‌هاي ناب سيدالشهداي انقلاب شهيد مظلوم حضرت آيت‌اله دكتربهشتي كه فرمودند: جذب ما بايد در حد اعلا و دفع ما بايد در حداقل باشد و با عنايت به مطالبه‌گري رهبر عاليقدر انقلاب مبني بر رفع ظلم و جفا نسبت به حرمت افرادي كه در اثر اطلاعات غلط و برداشت‌هاي سطحي صلاحيتشان احراز نشد و هنوز هيچ مرجع مسئولي در مقام پاسخگويي اين خواست به حق رهبري و مردم برنيامده است انتظار دارد عليرغم اين بي مهري‌ها هيچ كس با صندوق راي قهر نكند و در روز 28 خرداد با حضور يكپارچه و منسجم و با ريختن آراء خود به صندوق‌ها سلامت ـ امنيت و تداوم انقلاب و تحكيم و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي را فراهم آورند.

حزب تمدن اسلامي همچون هميشه با نايت به چهار اصل ملهم از كلمه‌ي پر بار (تمدن) يعني توسعه‌ي همه جانبه ـ مديريت پويا ـ دفاع از ارزش‌ها و نشاط ملي، همگان را به مشاركت در انتخاباتي پرشور دعوت مي‌نمايد.

حزب تمدن اسلامي

 

 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON