جستجو
سه شنبه - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷ حزب تمدن > اخبار > كارآمدي تحول آفرين وتقويت مباني وحدت درجامعه
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
كارآمدي تحول آفرين وتقويت مباني وحدت درجامعه


كارآمدي تحول آفرين وتقويت مباني وحدت درجامعه

 

نامزدهاي تاييد صلاحيت شده از سوي شوراي نگهبان، براي مردم و راي‌دهندگان شناخته شده  هستند. و رويكرد و عملكردشان در مسئوليت قبلي نيز پيش روي همگان است.

حزب تمدن‌ اسلامي براي حفظ وحدت و كيان نظام به نامزدهاي رياست جمهوري تاكيد مي‌كند در تبليغات و بخصوص مناظره‌هاي مجازي و غيرمجازي به اصول راهبردي خود در پذيرش رياست‌جمهوري پرداخته و مردم هم در انتخاب مدير اجرائي كشور به چارچوب برنامه‌هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي و اعضاء كابينه وي دقت نمايند.

حزب تمدن‌ اسلامي با ملاحظه شاخصه‌هاي مورد نظر امام خميني (ره) و مقام معظم رهبري در حكمراني تحول آفرين به نگاه شهيد مظلوم آيت‌الله دكتر بهشتي كه همواره‌ به تعهد و تخصص (تفكيك‌‌ناپذير) مديران توجه‌ داشت به شاخصه‌هاي شهيد دكتر باهنر در معرفي اعضاء دولت كه كارآمدي و تعهد انقلابي و مردمي بودن و داشتن طرح براي پيشبرد امور دستگاه مورد تصدي عنايت مي‌نمود، به رأي‌دهندگان و مردم عزيز توصيه مي‌كند در انتخاب رئيس جمهور اين دوره با ملاحظه مفاد اصول ۱۱۵ و ۱۲۱ قانون اساسي در بررسي مشخصات‌ فرد مورد نظر به داشتن توانايي او در هم‌افزايي ميان نيروهاي كارآمد انقلابي و تقويت مباني وحدت‌ در جامعه نيز توجه گردد.

اصغر حميدي

سخنگوي حزب تمدن اسلامي

5/3/1400

 
Copyright © 2013 - TAMADDON