جستجو
سه شنبه - ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸ حزب تمدن > اخبار > بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت جنايت كشتار مردم مظلوم غزه توسط رژيم صهيونيستي
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت جنايت كشتار مردم مظلوم غزه توسط رژيم صهيونيستي


بسم الله الرحمن الرحيم

 

كشتار بي‌رحمانه مردم بي‌دفاع و بي‌پناه غزه و به خاك و خون كشيده شدن صدها كودك و زن و پير و جوان فلسطين به دست دژخيمان رژيم صهيونيستي و سكوت مرگبار مجامع جهاني و بين‌المللي و حمايت بي‌دريغ آمريكا و اروپا و كشورهاي مزدور و دست نشانده غرب از اين كشتار وحشيانه روز به روز افزايش مي‌يابد.

از سال 2014 غزه چنين كشتار و ويراني به خود نديده است. اين ميزان از خشونت و قتل در غزه قدس و كرانه باختري و در خط سبز از نظر ميران قتل و رعب و گسترده بودن دامنه آن بي‌سابقه است.

تجاوز رژيم اشغالگر به غزه جنايت جنگي است و سكوت مجامع بين‌المللي لكه ننگي بر پرونده سراسر ننگ اين سازمان‌هاي به ظاهر دفاع از حقوق بشر است.

حزب تمدن اسلامي ضمن محكوم نمودن اين جنايات وحشيانه با اعلام همبستگي كامل با مردم مظلوم فلسطين در دفاع از اراضي غصب شده و حقوق به تاراج رفته‌شان با الهام از رهنمودهاي امام راحل عظيم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب از تمامي ملت‌ها و دولت‌ها و آزادگان جهان مي‌خواهد تا به مسئوليت انساني خود در مخالفت و مبارزه با ظلم و تروريسم و رژيم جعلي و كودك‌كش اسرائيل عمل كنند.

 

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON