جستجو
جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۵ حزب تمدن > اخبار > مشاركت حداكثري مردم و رعايت اصول قانوني و اخلاقي از سوي نامزدها
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
مشاركت حداكثري مردم و رعايت اصول قانوني و اخلاقي از سوي نامزدها


در آخرين جلسه كميته سياسي حزب تمدن اسلامي با حضور مجازي ۵ دفتر استاني نسبت به‌ انتخابات پيش رو بررسي لازم بعمل آمد.

توجه به ضرورت‌هاي نظام و مطالبات مردم در تحقق انتخاباتي شايسته مورد تاكيد حزب مي‌باشد كه‌ با اتخاذ تدابير لازم در شرايط اجرايي مناسب‌تر از سوي نهادهاي مربوطه اعم از شوراي نگهبان و وزارت كشور سبب حضور نامزدهاي همه گرايش‌هاي مردمي و متعهد به نظام و زمينه مشاركت حداكثري مردم بيشتر فراهم گردد. و حضور مردم عزيز نيز با ملاحظه مسائل داخلي و شرايط منطقه‌اي و جهاني در اين انتخابات بسيار مهم و تاثيرگذار در تصميمات كشور و بهبود زمينه سياسي، اقتصادي و اجتماعي خواهد بود.

از نامزدها در شوراي شهر و روستا و بخصوص رياست‌جمهوري هم انتظار مي‌رود ضمن توجه به زمينه راي آوري خود، تقويت وحدت در جامعه را نيز مدنظر قراردهند و در تبليغات و مناظره‌ها به تقويت وحدت‌ و شور بيشتر مردمي در اين فضا و رعايت اخلاق و عدم تخريب يكديگر مصمم‌تر باشند.

حزب تمدن اسلامي در شوراهاي شهر و روستا با نامزدهاي تاييد صلاحيت شده‌ خود در تهران و شهرستان‌ها حضور فعال داشته و در مورد نامزدهاي رياست‌جمهوري هم پس از ثبت نام و تاييد صلاحيت آنها اقدامات خود را انجام خواهد داد.

لازم مي‌داند از رسانه‌ها اعم از مجازي و غيرمجازي  بويژه صدا و سيما مي‌خواهد ضمن رعايت  اصول قانوني و اخلاقي گرايش جناحي و خطي نداشته و با همه جانبه‌نگري موجبات بيشتر در تحكيم وحدت را دركشور فراهم آورند.

اصغر حميدي

سخنگوي حزب تمدن اسلامي

25/2/1400 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON