جستجو
چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵ حزب تمدن > اخبار > نامزدهاي انتخاباتي در اظهارات خود هنجارهاي نظام و مردم را رعايت كنند
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
نامزدهاي انتخاباتي در اظهارات خود هنجارهاي نظام و مردم را رعايت كنند


حزب تمدن اسلامي همواره نسبت‌ به انتخابات پيش رو توجه‌ خاص به حضور حداكثري مردم در پاي صندوق‌هاي راي داشته و در ديدارهاي خود با تشكل‌ها و جبهه‌ها و ائتلاف‌هاي متعدد آن را تاكيد نموده است.

وحدت‌ و اجماع روي نامزدهاي مطرح مي‌تواند اين مساله را تا حدودي تامين كند ولي بايستي ضمن ارزيابي‌هاي درست و منطقي خود نسبت به ظرفيت و توانايي‌هاي مديريتي آن نامزد در اداره كشور با ملاحظه وضعيت داخلي در ابعاد سياسي و اقتصادي و اجتماعي و همچنين مشكلات ايجاد شده ازكرونا و از طرفي اوضاع حساس منطقه و بين‌المللي تمركز شود. و به رويكرد مردم كه در بعضي نظرسنجي‌هاي واقعي تا حدودي مشخص شده نيز توجه شود.

البته‌ بعضي از نامزدها براي كسب آراء بيشتر نبايد هنجارهاي نظام و كليت اصول جامعه را از نظر دور نگه دارند. رسانه‌هاي نشان‌دار خارجي و بعضا داخلي كه جهت‌‌گيري‌شان همواره بر تضعيف و هنجارشكني اصول اسلامي و قانوني هستند نبايد ملاك قرارگيرد و بخصوص نامزد دقت لازم‌ را عنايت كنند.

البته گروه‌ها و ائتلاف‌هاي موجود به بخش‌هاي عمومي و حتي خاكستري جامعه تمركز كرده تا جلب به سمت و سوي انتخابات ‌شوند كه موجب تقويت كشور است.

حزب تمدن اسلامي نيز در برنامه‌هاي ديداري خود با برخي از نامزدها اين امور مهم‌ را همواره تاكيد داشته و دارد.

اصغر حميدي

سخنگوي حزب تمدن اسلامي

6 ارديبهشت 1400 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON