جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ حزب تمدن > اخبار > رايزني‌هاي انتخاباتي حزب تمدن اسلامي
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
رايزني‌هاي انتخاباتي حزب تمدن اسلامي


اصغر حميدي سخنگوي حزب تمدن اسلامي، در گفتگو با خبرنگار مهر:

حزب تمدن اسلامي  با توجه به انتخابات رياست‌ جمهوري و شوراي شهر و روستاها اولين جلسه شوراي مركزي در سال ۱۴۰۰ را با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي بصورت مجازي برگزار كرد.

رويكرد حزب در اين انتخابات بر تقويت حضور و مشاركت حداكثري مردم پاي صندوق‌هاي راي مي‌باشد تا ان‌شاءالله مردم سالاري ديني بنحو شايسته‌تر محقق شود. با اين نگاه تشكيلات استاني خود را گسترده‌تر نموده و ضمن تاسيس سه دفتر ديگر در استان‌هاي خراسان رضوي؛ مازندران و خوزستان مجموعه تشكيلاتي خود را در ۱۶ استان برقرار كرده و مقرر شد براي ايجاد دفاتر حزب در استان‌هاي باقيمانده تا ۳۱  استان تلاش بيشتري شود.

در همين راستا مقرر شد براي تشكيل كانون‌هاي جوانان و دانشجويان و زنان اقدام گردد كه‌ كميته تشكيلات پيگير آن مي‌باشد. دبيركل حزب نيز با استناد به سخن شهيد مظلوم آيت‌الله  دكتر بهشتي كه حزب بدون آموزش معنا و مفهومي ندارد به برنامه‌ريزي جهت آموزش مباحث سياسي؛ شناخت و تفسير قرآن كريم با استفاده از اساتيد برجسته روحاني و دانشگاهي مورد توجه قراردادند.

ضمنا در فضاي كنوني انتخاباتي رياست‌جمهوري و شوراي شهر و روستا براي حداكثر كردن مشاركت هاي مردمي حزب تمدن اسلامي طبق روال خود در رايزني‌ها با تشكل‌ها و جبهه‌ها كه با شوراي وحدت؛ ائتلاف وحدت ملي و جبهه همبستگي ملي نيروهاي انقلاب اسلامي (همنا) ديدارهايي بوده هفته گذشته نيز با شوراي ائتلاف نيروهاي انقلاب اسلامي نشستي داشت و نسبت به برقراري وحدت ميان احزاب و گروه‌ها و جناح‌هاي انقلابي و ارزشي و همچنين تعيين و حمايت و تقويت نامزدهاي داراي مشخصه‌هاي بيان شده از سوي مقام معظم رهبري كه‌ در سخنان آغاز سال۱۴۰۰ فرمودند تبادل نظر و تاكيد شد.

اصغر حميدي

سخنگوي حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON