جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۴ حزب تمدن > اخبار > اقدامات حزب تمدن اسلامي در خصوص انتخابات شوراي شهر
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
اقدامات حزب تمدن اسلامي در خصوص انتخابات شوراي شهر


حزب تمدن اسلامي تلاش دارد همواره‌ ادامه دهنده راه و روش حزب جمهوري اسلامي باشد و فضاي سازمان‌دهي و تشكل اسلامي را دركشور بخصوص نزد جوانان با ايده‌هاي شهيد مظلوم آيت‌الله دكتر بهشتي برنامه ريزي و اقدام نمايد.

مهمترين و اصلي ترين گام وحدت، همگرايي است تا ان شاءالله شعار مهم استقلال؛ آزادي؛ جمهوري اسلامي تداوم يابد. لذا در شرايط كنوني و درآستانه انتخابات رياست‌ جمهوري و شوراي شهر، وضعيت گروه‌هاي معتقد به نظام اسلامي و خدمت گذاري به مردم با رويكرد عدالت‌ و توجه خاص به مستضعفان بررسي نموده‌ است.

قدم اول را با برقراري ارتباط با شوراي وحدت كه محوريت آن با روحانيت مبارز مي باشد آغاز نموده و در همين راستا چهار نفر از نامزدهاي خود در شوراي شهر تهران را در ليست انتخاباتي اين شورا قرار داده، البته ۱۴ دفتر حزب در استان هاي كشور در همين چارچوب‌ و با تاييد شوراي مركزي حزب نامزدهاي شوراي شهر مربوطه را معرفي نموده اند و در رابطه با نامزدهاي رياست‌جمهوري با همين جهت گيري درحال بررسي و رايزني با نامزدهاي مورد نظر مي باشد.

ان شاءالله نتايج آن را در روزهاي آينده به آگاهي عموم خواهد رسيد.

 

اصغر حميدي

سخنگوي حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON