جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۵۳ حزب تمدن > اخبار > پيام تسليت رهبري براي درگذشت آيت‌الله مصباح يزدي
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پيام تسليت رهبري براي درگذشت آيت‌الله مصباح يزدي


حضرت آيت‌الله خامنه‌اي در پيامي درگذشت عالم رباني، فقيه و حكيم مجاهد، آيت الله مصباح يزدي را تسليت گفتند.

به گزارش ايسنا، متن پيام رهبر انقلاب اسلامي به اين شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحيم

با تأسف و تأثر فراوان خبر درگذشت عالم رباني، فقيه و حكيم مجاهد، آيةالله آقاي حاج شيخ محمدتقي مصباح يزدي را دريافت كردم. اين، خسارتي براي حوزه‌ علميه و حوزه‌ي معارف اسلامي است. ايشان متفكري برجسته، مديري شايسته، داراي زبان گويايي در اظهار حق و پاي با استقامتي در صراط مستقيم بودند. خدمات ايشان در توليد انديشه‌ ديني و نگارش كتب راه‌گشا، و در تربيت شاگردان ممتاز اثرگذار و در حضور انقلابي در همه‌ ميدانهايي كه احساس نياز به حضور ايشان مي شد، حقاً و انصافاً كم‌نظير است. پارسايي و پرهيزگاري خصلت هميشگي ايشان از دوران جواني تا آخر عمر بود و توفيق سلوك در طريق معرفت توحيدي، پاداش بزرگ الهي به اين مجاهد بلند مدت است.

اينجانب كه خود سوگوار اين برادر قديمي و عزيز مي باشم، به خاندان گرامي و فرزندان صالح و ديگر بازماندگان ايشان و نيز به شاگردان و ارادتمندان اين معلّم بزرگ و به حوزه‌ علميه تسليت عرض ميكنم و علّو درجات ايشان و مغفرت و رحمت الهي را براي ايشان مسألت مي نمايم.

سيّدعلي خامنه‌اي
۱۳ دي ماه ۱۳۹۹

 
Copyright © 2013 - TAMADDON