جستجو
جمعه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۳:۳۴ حزب تمدن > اخبار > سردار قاآني: ممكن است كساني پيدا شوند كه در درون آمريكا پاسخ جنايت‌شان را بدهند
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
سردار قاآني: ممكن است كساني پيدا شوند كه در درون آمريكا پاسخ جنايت‌شان را بدهند


فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران با بيان اين كه «شهيد سليماني مرد ميدان مقاومت بود»، اظهار كرد: از شهيد سليماني در بعد فرماندهي و نظامي خيلي تعريف شده است اما منطق دقيق يكي از ويژگي هاي برجسته او بود؛ او در همه ميدان‌هايي كه وارد شد با منطق وارد شد، اما وقتي طرف مقابل منطق را متوجه نشد، با زبان ديگري با او حرف زد.

به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل قاآني، فرمانده نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي صبح جمعه در مراسم اولين سالگرد شهادت  سردار سليماني و ابومهدي المهندس و ياران‌شان كه در دانشگاه تهران برگزار شد، با گراميداشت ياد شهدا اظهار كرد: مي‌دانم كه امروز و در ايام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  همه مردم ايران علاقه مند بودند تا با حضور در دانشگاه تهران، در مراسم يادبود شهداي قهرمان خود شركت كنند.

وي بابيان اينكه «اين مجلس با عظمت براي گراميداشت همه شهداي مقاومت است كه در رأس آنها شهيد سليماني و شهيد ابو مهدي هستند»، خاطر نشان كرد: از شهيد سليماني خيلي گفته شده اما هرچه هم كه گفته شود، باز هم كم است؛ آنچه در رسانه ها از شهيد سليماني و شهيد ابومهدي و ساير شهدا گفته مي‌شود، بخش كوچكي از شخصيت آنهاست.

فرمانده نيروي قدس سپاه گفت: شهيد در آخرين سخنراني مقام معظم رهبري سه مدال افتخار دريافت كرد؛ ايشان در  آخرين بيانات‌شان از اين سه مدال رونمايي كردند و به شهيد سليماني سه مدال قهرماني ملت ايران، قهرماني امت اسلامي و قهرماني شكستن امت استكبار اهدا كردند.

سردار قاآني با بيان اينكه «شهيد سليماني مرد ميدان مقاومت بود، اما مقاومت را از درون خود شروع كرد»، خاطر نشان كرد: هركه مي‌خواهد به اين ميدان بيايد، توجه كند كه امكان ندارد، اهل مقاومت بود مگر اينكه در درون خود مقاومت را تجربه كرده باشند؛ معرفت، عبادت، اخلاص و ايثار و همه ارزش هاي انساني و اسلامي درون كلمه «مقاومت» جاي دارد.

وي افزود: از شهيد سليماني در بعد فرماندهي و نظامي خيلي تعريف شده است اما منطق دقيق يكي از ويژگي هاي برجسته او بود؛ او در همه ميدان‌هايي كه وارد شد با منطق وارد شد، اما وقتي طرف مقابل منطق را متوجه نشد، با زبان ديگري با او حرف زد.

فرمانده نيروي قدس سپاه با اشاره به ساير ويژگي‌هاي شهيد سليماني گفت: نگاه راهبردي، بصيرت عميق و تبديل هر تهديد به فرصت جزو ويژگيهايي است كه آنها كه شهيد سليماني و شهيد ابو مهدي را به عنوان الگو قرار مي‌دهند، بايد اين ويژگي‌ها را درون خود نهادينه كنند. شهيد سليماني بر مدار ولايت و پذيرش جايگاه رفيع ولايت در همه اركان زندگي اش توجه داشت؛ او ولايت‌مدار بود و من مي‌ديدم چطور به بهترين شكل و بدون درگيري با ديگران حرف رهبري انقلاب براي او حرف اساسي بود و ساير نظرات را كنار مي‌زد.

سردار قاآني تصريح كرد: به همه مردم ايران و مليت‌هاي مختلف در سراسر جهان مي‌گويم كه راه شهيد سليماني يك رهبر داشته و بزرگي اين شهيد به اين بوده كه در پرتوي آن رهبري عمل كرده و بزرگ شده؛ آن رهبري و آن راه همچنان برقرار است و حمايت از مظلوميت محرومين و تربيت آنها بر مدار زندگي عزتمدارانه مقاومتي همچنان ادامه دارد.

وي ادامه داد: امروز در فلسطين قهرمان مي‌بينيد كه در سالگرد اين شهيد عالي مقام در منطقه اي كه گاهي حتي نمي‌توانستند يك تير هم در كنند، رزمايش برگزار مي‌كنند. از آن سمت لبنان علمدار را مي‌بينيم كه رژيم اشغالگر يك مجاهدش را شهيد كرده و ۳ ماه است كه تهديد كرده كه مي‌زنيم و در طول اين سه ماه در تمام جبهه شمالي كه مرز با رژيم اشغالگر است، از وحشتي كه از اين علمداران دارند، يك سرباز رژيم صهيونيستي را هم نمي‌بينيد.

فرمانده نيروي قدس اظهار كرد: امروز سوريه مقاوم ايستاد و همه بچه مسلمانان مقاوم حمايت كردند؛ الحمدالله امروز تقريبا به جز بخشي كه آمريكاي جنايتكار اشغال كرده، سوريه آزاد شده است. عراق مجاهد نيز همچنان محكم بر مباني خود ايستاده و در اين چند روز كه سالگرد جنايت آمريكاي جنايتكار بوده، فرزندان مبارز و مجاهد عراقي مقداري تحرك از خود نشان دادند، بي سابقه ترين اقدامات پروازي و امنيتي را آمريكايي‌ها كه مثل بيد در درون عراق به خود ميلرزند، ترتيب دادند. در يمن مظوم و مقتدر هم مي‌بينيم كه همچنان محكم حركت مي‌كنند؛ اين راه شهيد سليماني است كه همچنان ادامه خواهد داشت.

سردار قاآني بابيان اينكه «حداقل سي سال دنبال زدن شهيد سليماني و شهيد ابو مهدي بودند» تاكيد كرد: وسوسه ها و شيطنت هاي رژيم اشغالگر و سعودي جنايتكار باعث شد در اين دوره، كثيف‌ترين آدم روي زمين و جنايتكار ترين آدمي كه انساني بي عقل است و هيچ اصولي بر فكر او حاكم نيست،  جنايتي بكند كه در دنيا سابقه نداشته و براي هيچ شخصيت سياسي و نظامي سابقه نداشته است.

وي با تاكيد بر اينكه آمريكايي ها و ترامپ نمي‌دانند در مكتب ما شهادت يعني چه، خطاب به آمريكايي ها گفت: شما ۳۰ سال دنبال آن بوديد كه در كويت، عراق و جنوب‌شرق و كشورهاي مختلف او را شهيد كنيد؛ در دوره اي كه شما به دنبال شهيد كردن‌شان بوديد، آنها اوج افتخارشان شهادت بود. با شهيد كردن آنها، آنها به اوج خواسته خود رسيدند و شما كاري كرديد كه همه دنيا شما را قطعا محكوم خواهد كرد.

فرمانده نيروي قدس سپاه خاطر نشان كرد: آنهايي كه اين كار را كردند بدانند كاري كردند كه در سرتاسر عالم، هركجا يك مردي پيدا شود، آمادگي دارد نامردهايي كه اين كار را كردند را به سزاي عمل‌شان برسانند.

سردار قاآني تاكيد كرد: با صراحت مي‌گويم كه مسير نيروي قدس و مقاومت با شيطنت‌هايي كه آمريكا مي‌كند، تغييري نمي‌كند اما با اين جنايتي كه كردند، براي همه آزادگان در دنيا كاري درست كردند و مطمئن باشند حتي از درون خانه‌شان ممكن است كساني پيدا شوند كه پاسخ جنايت‌شان را به آنها بدهند.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON