جستجو
جمعه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۸ حزب تمدن > اخبار > پيام رهبر انقلاب درپي ترور شهيد محسن فخري‌زاده
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پيام رهبر انقلاب درپي ترور شهيد محسن فخري‌زاده


رهبر انقلاب اسلامي در پيامي بر لزوم مجازات قطعي عاملان و آمران جنايت ترور شهيد محسن فخري زاده و و پيگيري تلاش‌هاي علمي و فني وي تاكيد كردند.

به گزارش پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، متن پيام حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم

دانشمند برجسته و ممتاز هسته‌ئي و دفاعي كشور جناب آقاي محسن فخري‌زاده به دست مزدوران جنايتكار و شقاوت‌پيشه به شهادت رسيد. اين عنصر علمي كم‌نظير جان عزيز و گرانبها را به خاطر تلاش‌هاي علمي بزرگ و ماندگار خود، در راه خدا مبذول داشت و مقام والاي شهادت، پاداش الهي اوست.

دو موضوع مهم را همه‌ي دست‌اندركاران بايد به جِدّ در دستور كار قرار دهند، نخست پيگيري اين جنايت و مجازات قطعي عاملان و آمران آن، و ديگر پيگيري تلاش علمي و فني شهيد در همه‌ي بخش‌هائي كه وي بدان‌ها اشتغال داشت.

اينجانب به خاندان مكرم او و به جامعه‌ علمي كشور و به همكاران و شاگردان او در بخش‌هاي گوناگون، شهادت او را تبريك و فقدان او را تسليت ميگويم و علو درجات او را از خداوند مسألت مي‌كنم.

سيّدعلي خامنه‌اي

۸ آذرماه ۹۹

 
Copyright © 2013 - TAMADDON