جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۵ حزب تمدن > اخبار > ترور دانشمند هسته‌اي ايران
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
ترور دانشمند هسته‌اي ايران


محسن فخري‌زاده دانشمند هسته‌اي كشورمان عصر امروز ترور شد و به شهادت رسيد.

 او در منطقه آبسرد در شمال شرقي تهران مورد هدف قرار گرفت. 

فخري زاده از مقامات ارشد وزارت دفاع ايران بود.

 در اين حادثه، مهاجمان براي حمله به فخري زاده از انفجار وانت نيسان در مسير عبور خودروي حامل وي و شليك مستقيم به سمت او استفاده مي كنند. وي به شدت زخمي و به بيمارستان منتقل مي شود اما جان مي بازد.

تاييد رسمي خبر

به گزارش روابط عمومي وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح بعدازظهر امروز جمعه عناصر تروريست مسلح خودرو حامل محسن فخري زاده رييس سازمان پژوهش و نوآوري وزارت دفاع را مورد حمله قرار دادند. در جريان درگيري تيم حفاظت ايشان با تروريستها آقاي محسن فخري زاده به شدت مجروح شد و بيمارستان منتقل گرديد.

متاسفانه تلاش تيم پزشكي براي احياء ايشان موفق نبود و دقايقي قبل اين مدير خدوم و دانشمند پس از سالها تلاش و مجاهدت به درجه رفيع شهادت نائل آمد.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON