جستجو
جمعه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۷ حزب تمدن > اخبار > معترضان آمريكايي پرچم آمريكا را آتش زدند (+عكس)
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
معترضان آمريكايي پرچم آمريكا را آتش زدند (+عكس)


از صحنه‌هاي كم‌سابقه در تظاهرات روزهاي گذشته در شهرهاي مختلف آمريكا، آتش زدن پرچم ايالات متحده آمريكا از سوي گروهي از معترضان در شهر "لوييز‌ويل" ايالت "كنتاكي" و شهر آتلانتا (مركز ايالت جورجيا) است.

به گزارش عصرايران معترضان روز جمعه (9 خرداد 99) در تظاهرات اعتراضي در مقابل ساختمان دادگستري پرچم ايالات متحده آمريكا را از ميله درآورده و آن را آتش زدند.

تظاهرات ديروز معترضان در شهر "لوييزويل" ايالت كنتاكي آمريكا/عكس:خبرگزاري فرانسه

معترضان آمريكايي پرچم آمريكا را آتش زدند (+عكس)

تظاهرات روزهاي گذشته در اعتراض به قتل زير فشار يك مرد سياه پوست 46 ساله به نام "جورج فلويد" است كه دوشنبه هفته گذشته در اثر شدت فشار يك افسرپليس به هنگام دستگيري در شهر "مينياپوليس" در ايالت مينه سوتا آمريكا به قتل رسيد.

معترضان آمريكايي پرچم آمريكا را آتش زدند (+عكس)

همچنين ديروز گروهي از معترضان در تظاهرات مقابل ساختمان سي ان ان در شهر "آتلانتا" آمريكا پرچم ايالات متحده آمريكا را پاره كرده و به آتش كشيدند.

به آتش كشيدن پرچم آمريكا از سوي معترضان در آتلانتا/گتي ايمجز

معترضان آمريكايي پرچم آمريكا را آتش زدند (+عكس)

معترضان به رفتار خشونت و تبعيض آميز پليس سفيد پوست با رنگين پوستان معترض اند و معتقدند نيروهاي پليس به صورتي سيستماتيك نگاهي متعصبانه و نژادپرستانه نسبت به سياهان دارند و در برابر سياه پوستان از خشونت بيشتري استفاده مي كنند كه سالانه منجر به قتل صدها شهروند رنگين پوست آمريكايي مي‌شود.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON