جستجو
چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸ حزب تمدن > اخبار > دعواي "نانسي پلوسي" و ترامپ در نطق سالانه كنگره
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
دعواي "نانسي پلوسي" و ترامپ در نطق سالانه كنگره


"نانسي پلوسي" رييس دموكرات مجلس نمايندگان آمريكا متن كپي نطق سالانه ترامپ را در حضور او پاره كرد.

به گزارش عصر ايران، پس از اينكه ترامپ در جريان ارايه سومين نطق سالانه خود در كنگره از دست دادن با نانسي پلوسي رييس دموكرات مجلس نمايندگان آمريكا خودداري كرد و با پلوسي دست نداد، پلوسي نيز اين اقدام ترامپ را با پاره كردن برگه‌هاي متن نطق ترامپ جبران كرد.

بر اساس يك رسم و سنت سياسي، رييس جمهوري ايالات متحده آمريكا يك كپي از متن كامل نطق سالانه خود در كنگره را به رييس مجلس نمايندگان تقديم مي‌كند؛ ترامپ هم كه رابطه "شكرآبي" با پلوسي دارد هنگام قرار گرفتن در جايگاه سخنراني متن نطق خود را در داخل پوشه‌اي به پلوسي ارايه كرد و هنگامي كه پلوسي هنگام دريافت متن نطق ترامپ دست خود را به سمت ترامپ دراز كرد، او خود را پس كشيد و با پلوسي دست نداد.

لحظه خودداري ترامپ از دست دادن با پلوسي/ ان بي سي

نطق سالانه ترامپ

پلوسي هم اين اقدام ترامپ را جبران كرد و متن سخنراني او را پاره كرد و كناري گذاشت.

پلوسي در پايان مراسم در پاسخ به سوال خبرنگاري درباره پاره كردن متن سخنراني ترامپ، گفت: اين كار با در نظر گرفتن ساير گزينه ها مودبانه ترين اقدام بود.

لحظه پاره كردن متن نطق ترامپ از سوي پلوسي در پايان نطق سالانه ترامپ در كنگره

دعواي
عكس:رويترز

دعواي

پلوسي همچنين با انتشار عكسي از صحنه خودداري ترامپ از دست دادن با او در صفحه توييترش نوشت: دموكرات‌ها براي انجام شدن كارها به نفع مردم آمريكا هرگز از دراز كردن دست دوستي فروگذار نمي‌كنند. ما براي يافتن زمينه مشترك در جايي كه مي‌توانيم تلاش خواهيم كرد، اما در جايي هم كه نتوانيم محكم (روي مواضع خود) مي‌ايستيم.

دعواي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON