جستجو
چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۶:۲۲ حزب تمدن > اخبار > حمله موشكي سپاه به دو پايگاه آمريكا در عراق / پنتاگون: تاييد شليك بيش از 12 موشك بالستيك
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
حمله موشكي سپاه به دو پايگاه آمريكا در عراق / پنتاگون: تاييد شليك بيش از 12 موشك بالستيك


حمله موشكي گسترده سپاه عليه دو پايگاه آمريكا در عراق گزارش شده است.

حمله موشكي

به گزارش عصرايران، اين حمله عليه دو پايگاه "عين الاسد" (واقع در استان الانبار در غرب عراق) و اربيل (كردستان عراق) صورت گرفته است.

اين دو پايگاه ميزبان نيروهاي نظامي آمريكا و ائتلاف هستند.

وزارت دفاع آمريكا گفته است بيش از 12 موشك بالستيك در اين حمله، شليك شده است.

پايگاه هوايي عين الاسد بزرگترين پايگاه نظامي آمريكا در عراق است.


شبكه خبر نيز در خبري فوري به نقل از سپاه اعلام كرد ايران در پاسخ به جنايت آمريكا بامداد امروز رزمندگان شجاع هوا فضاي ايران در عملياتي به نام شهيد قاسم سليماني و با رمز يا زهرا مواضع نيروهاي نظامي آمريكا در الاسد را مورد حمله قرار داده ‌اند.

در همين حال، منابعي ديگر از شنيده شدن صداي انفجار مهيب در «اربيل» خبر داده‌اند. گفته مي‌شود بالگردهاي آمريكايي در حال پرواز بر فراز اين شهر هستند.

 

به گزارش خبرگزاري مهر، منابع خبري مدعي شده‌اند دست‌كم ۵ راكت در اين پايگاه يا در نزديكي آن فرود آمده است. برخي منابع تعداد راكت‌هاي اصابت‌كرده را ۶ فروند و برخي ديگر تا ۳۰ فروند عنوان كرده‌اند.

خبرنگار الحره به نقل از منابع ميداني گزارش داده حمله به عين‌الانبار، حمله‌اي هماهنگ بوده و از سكوهاي پرتاب متعدد صورت گرفته است.

«انتقام سخت»

 

 اطلاعيه سپاه  پاسداران در مورد انتقام سخت

 اطلاعيه سپاه در اين رابطه به شرح زير است:

امت اسلامي دغدار، ملت بزرگ و شهيدپرور ايران اسلامي

زمان تحقق وعده صادق فرارسيد و به اذن خداوند متعال بامداد امروز در پاسخ به عمليات جنايتكارانه و تروريستي نيروهاي متجاوز آمريكايي و انتقام ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه فرمانده قهرمان و فداكار نيروي قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي سردار پرافتخار سپهبد پاسدار شهيد حاج قاسم سليماني و يارانش، رزمندگان شجاع نيروي هوافضاي سپاه طي عملياتي موفق به نام عمليات شهيد سليماني، با رمز مقدس يا زهرا(س) با شليك ده‌ها موشك فروند زمين به زمين، پايگاه هوايي اشغالي ارتش تروريستي و متجاوز آمريكا موسوم به عين‌الاسد را در هم كوبيدند. كه جزئيات آن متعاقباً به استحضار ملت شريف ايران و آزادگان جهان اسلام خواهد رسيد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلام به تبريك اين پيروزي بزرگ به امت اسلامي و مردم فداكار و عظيم الشان ايران اسلامي اعلام مي دارد

1- به شيطان بزرگ، رژيم صفاك و مستكبر آمريكا هشدار مي دهيم هر شرارت مجدد و يا تحرك و تجاوز ديگر با پاسخ‌هاي دردناك‌تر و كوبنده‌تري مواجه خواهد شد.

ا- به دولت‌هاي متحد آمريكا كه پايگاه‌هاي خود را در اختيار ارتش تروريستي اين كشور قرار داده‌اند اخطار داده مي‌شود هر سرزميني، به هر ترتيب مبدأ اقدامات خصمانه و تجاوزگرانه عليه جمهوري اسلامي ايران قرار گيرد، هدف قرار خواهد گرفت.

3- به هيچ وجه رژيم صهيونيستي را در اين جنايات جداي از رژيم جنايتكار آمريكا نمي‌دانيم.

4- به مردم آمريكا توصيه مي‌كنيم براي پيشگيري از خسارت‌هاي بيشتر، سربازان آمريكايي را از منطقه فراخوانده و اجازه ندهند با نفرت افزايي روزافزون رژيم ضدمردمي حاكم بر ايالات متحده جان نظاميان آن كشور بيش از اين به خطر افتد.

و من نصر الا من عندالله العزيز الحكيم

18 دي ماه 1398

سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

تاييد حمله

فاكس نيوز در خبري گفت كه پنتاگون اين حمله را تاييد كرده است.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON