جستجو
شنبه - ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰ حزب تمدن > اخبار > پاسخ فرمانده كل ارتش به تهديد هدف قرار گرفتن ۵۲ نقطه ايران توسط آمريكا
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پاسخ فرمانده كل ارتش به تهديد هدف قرار گرفتن ۵۲ نقطه ايران توسط آمريكا


به گزارش ايسنا، امير سرلشكر عبدالرحيم موسوي فرمانده كل ارتش در حاشيه مراسم بزرگداشت سرلشكر شهيد منصور ستاري كه صبح يكشنبه به مناسبت بيست و پنجمين سالگرد شهادت او در دانشگاه هوايي شهيد ستاري برگزار شد، در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشي درباره تهديدات رئيس جمهوري آمريكا مبني بر اينكه در صورت هر اقدام از سوي ايران، آمريكا ۵۲ نقطه از ايران را هدف قرار مي دهد، اظهار كرد: آن‌ها براي حفظ وجهه خودشان اين كار زشت و غيرقابل توجيه از نظر افكار بين‌المللي اينگونه سخنان را مطرح مي كنند. اقدام آنها در به شهادت رساندن سپهبد شهيد سليماني يك اقدام بسيار زشت و غيرقابل قبول در همه جاي دنيا است به همين دليل اينگونه سخنان را مطرح مي كنند تا بتوانند اين اقدام غيرانساني را تحت الشعاع قرار دهند. اما در يك درگيري احتمالي در آينده كه بعيد مي دانم جرات انجام اش را داشته باشند آنجا مشخص خواهد شد كه اين اعداد ۵ و ۲ به كجا تعلق خواهد داشت.

فرمانده كل ارتش با بيان اينكه «شهادت آرزوي همه رزمندگان جبهه مقاومت و كساني است كه آرزوي ايجاد جهاني شايسته ظهور امام عصر (عج )را دارند ، به ابراز احساسات مردم نسبت به شهادت سپهبد سليماني اشاره و خاطر نشان كرد: در اين چند روز حضور مردم از قشرهاي مختلف و ابراز احساسات انها به گونه اي بود كه انگار داره تن خود را از دست دادند.

سرلشكر موسوي، تصريح كرد: ارتشيان و خانواده‌هاي آنها نيز مانند همه مردم عزدار اين سرباز ولايت و مدافع انقلاب هستند و در تمام پادگان‌هاي ارتش تصاوير اين شهيد بزرگوار نصب شده و در حال برگزاري مراسم براي اين عزيز هستند.

فرمانده كل ارتش گفت: واكنش مردم عزيز ما به شهادت اين شهيد بزرگوار و همدردي و همراهي با خانواده او چيز عجيبي نيست، اين وحدت بوجود آمده ريشه در مبارزات حاج قاسم سليماني از انقلاب، دفاع مقدس تا امروز دارد.

سرلشكر موسوي اظهار كرد: خون فرزندان اين ملت در ارتش و سپاه و بسيج براي دفاع از اين ميهن اسلامي بر زمين ريخته شده است و شهيداني چون شهيد ستاري، باقري، اردستاني ، آبشناسان، همت و حاج قاسم سليماني براي اعتلاي ميهن اسلامي جان خود را فدا كردند.

وي خاطرنشان كرد: وحدت ارتش و سپاه از ابتداي انقلاب وجود داشت و امام (ره) دست ارتش و سپاه را در دست يكديگر قرار داد و گفتند دست از دست يكديگر در نياوريد.

فرمانده كل ارتش افزود: رهبر انقلاب نيز تدابير و فرماندهي شان در جهت وحدت ارتش و سپاه بود و امروز همگان سوگوار حاج قاسم سليماني هستند.

سرلشكر موسوي با اشاره به اقدامات سپهبد شهيد سليماني در محور مقاومت خاطرنشان كرد: حاج قاسم براي همه ملت‌هاي منطقه عزيز و دوست داشتني است و امروز تمام فرزندان شهداي لبنان و خانواده هاي رزمندگان سوريه ، عراق و تمام مظلومان عالم و تمام آنهايي‌ كه ضد امريكا و ضد صهيونيست هستند ياد او را زنده نگه داشته و راهش را ادامه مي هند.

وي تصريح كرد كرد: وحدت ارتش و سپاه به دليل يگانگي راه و هدف آنها است.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON