جستجو
جمعه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵ حزب تمدن > اخبار > مقام معظم رهبري: دشمني آمريكا كه آشكار است اروپايي‌ها هم امروز خدعه مي‌كنند
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
مقام معظم رهبري: دشمني آمريكا كه آشكار است اروپايي‌ها هم امروز خدعه مي‌كنند


به گزارش عصر ايران به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر رهبر انقلاب، بخش‌هايي از بيانات رهبر انقلاب در اين ديدار به شرح زير است:

* من در پايان بيانيه [اخير]، از مردم براي راه‌پيمايي ۲۲بهمن تشكر كردم لكن اين تشكر خيلي كمتر از چيزي است كه حق مردم ايران است. ملت ايران در ۲۲بهمن كار بزرگي را انجام دادند. بنا بر گزارشي كه دادند تقريبا در همه‌ي كشور، جمعيت بيشتري آمده بوده است. البته دشمنان كتمان مي‌كنند كه ميليون‌ها نفر به خيابان آمدند، اما اين را مي‌فهمند و همه مي‌دانند ملتي كه اين‌جور در صحنه است، دشمن هيچ آسيبي نمي‌تواند به او برساند. خدا مردمي را كه اين‌جور از كشور خود دفاع مي‌كنند، مورد لطف و مرحمت قرار مي‌دهد. يك عده هم خودشان ضعيف شده‌اند و مي‌گويند انقلاب ضعيف شده؛ آنان ضعف‌هاي خود را به ملت نسبت مي‌دهند.

* يك نكته درباره‌ي اين جواناني كه در راه امنيت كشور جان خود را فدا كردند بگويم: اين حوادث بايد ما را آگاه كند كه امنيت به چه قيمتي به دست مي‌آيد.

*برخي كساني كه از امنيت كشور استفاده مي‌كنند و كار و ورزش و... خود را انجام مي‌دهند و بعد نمكدان مي‌شكنند، بدانند امنيت از اين راه به‌دست مي‌آيد. يادمان نرود كه امنيت چطور به دست مي‌آيد. ۲۲بهمن با اين عظمت با امنيت به پايان رسيد.

*درود خدا بر آن‌ها و درود خدا بر ملت شهيدپرور اصفهان كه آن تشييع را به راه انداختند. درود خدا بر سپاه پاسداران و همه‌ي عناصر حافظ امنيت و نيروي انتظامي و ديگران.

* مسئولان، دوست و دشمن را بشناسند و فريب نخورند. دشمن گاهي دندان نشان مي‌دهد، گاهي مشت مي‌زند و گاهي لبخند مي‌زند؛ اين‌ها فرقي ندارند و لبخند آن‌ها هم از سر دشمني است.

*در دل‌هاي نجس و سرشار از كينه‌ي آن‌ها نسبت به اسلام و جمهوري اسلامي «دشمني» است. دشمني آمريكا كه آشكار است؛ اروپايي‌ها هم امروز خدعه مي‌كنند. من نمي‌گويم چه كار كنند، اما مسئولان مواظب باشند مخدوع نشوند و فريب نخورند. به نام اينكه حالا يك كاري بكنيم، كشور را دچار مشكل نكنند؛ بدانند دست خدا بالاي دست‌هاست.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON