جستجو
جمعه - ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ حزب تمدن > اخبار > ركورد مشترك ترامپ - نتانياهو / اعتراض مدني حق فلسطينيها نيست!
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
ركورد مشترك ترامپ - نتانياهو / اعتراض مدني حق فلسطينيها نيست!


عصر ايران - در تاريخ جهان، افتتاح هيچ سفارتخانه اي با كشتار 58 انسان همراه نبود. اين ركورد غيرانساني اما روز گذشته مشتركاً تعلق گرفت به ترامپ و نتانياهو.

نتاياهو و نمايندگان ترامپ در حالي در داخل سفارت جديدالتاسيس آمريكا، انتقال سفارت ايالات متحده از تل آويو به بيت المقدس را جشن گرفته بودند، مي خنديدند، به سلامتي هم مي نوشيدند، دست افشاني مي كردند و از صلح سخن مي گفتند كه در سرزمين هاي اشغالي، ارتش اسرائيل در حال تيراندازي به مردم فلسطين بود تا حمام خوني ديگر به راه اندازد. 

ركورد مشترك ترامپ-نتانياهو / اعتراض مدني حق فلسطيني ها نيست!

فلسطيني ها، تجمع كرده بودند تا اعتراض خود را به اين انتقال اعلام كنند ولي جواب اين اعتراض ها، گلوله بود و مدعيان حقوق بشر آمريكايي، به اسرائيلي ها نگفتند كه اعتراض، حق مدني همه انسان هاست.
آمارها حاكي از آن است كه تا اين لحظه 56 فلسطيني جان داده  و حدود 2700 تن ديگر مجروح شده اند.

ركورد مشترك ترامپ-نتانياهو / اعتراض مدني حق فلسطيني ها نيست!
مقايسه آنچه در روز افتتاح سفارت آمريكا در بيت المقدس در درون و بيرون سفارت رخ داد، به تنهايي براي ابطال ادعاهاي حقوق بشري آمريكا كفايت مي كند؛ حال بماند پاسخ به اين سوال كه اگر چنين جنايتي در كشوري غيرهمسو با آمريكا صورت مي گرفت، همين ترامپ و همراهانش، تا چه اندازه از نقض حقوق بشر ابراز نگراني مي كردند و خط و نشان مي كشيدند و تحريم هاي حقوق بشري وضع مي كردند! 
تاريخ، "سفارت خون" را فراموش نخواهد كرد.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON