جستجو
چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۸ حزب تمدن > اخبار > پوتين سابقه مداخله آمريكا در انتخابات روسيه را فاش كرد
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پوتين سابقه مداخله آمريكا در انتخابات روسيه را فاش كرد


به گزارش ايرنا، رئيس جمهوري روسيه اين اظهارات را در مصاحبه براي فيلم مستندي كه با اوليور استون كارگردان آمريكايي انجام داده، اعلام كرده كه در رسانه‌هاي روز گذشته بازتاب گسترده‌اي يافته است.
پوتين در باره اتهام مداخله روسيه در انتخابات رياست جمهوري آمريكا، گفت كه گزارش‌هاي سازمان‌هاي تجسسي اين كشور بدون اشاره به موارد مشخص است.
وي افزود: روسيه در انتخابات آمريكا دخالت نكرده است و هيچ حمله هكري نيز عليه اين كشور انجام نداده ايم.
پوتين گفت: تصور اينكه هر كشوري از جمله روسيه بتواند بطور جدي بر روند انتخابات آمريكا و نتايج آن تاثير بگذارد، دشوار است.
وي همچنين اظهار كرد: هكرهاي حمله‌كننده به آمريكا هيچگاه يافت نشدند و عليه روسيه نيز هيچ شواهدي ارائه نشده است.
رئيس جمهوري روسيه تصريح كرد كه ادعاي حمله هكري روسيه به انتخابات آمريكا از مدت‌ها پيش به ابزار مبارزه سياسي و ضربه زدن به مشروعيت رئيس جمهوري اين كشور (دونالد ترامپ) تبديل شده است.
پوتين در بخش ديگري از اين مصاحبه نيز گفت كه آمريكا هميشه در انتخابات روسيه دخالت كرده و اين مداخله به ويژه در انتخابات رياست جمهوري سال 2012 (1391) مشهود و آشكار بود.
وي افزود: دخالت آمريكا در انتخابات سال‌هاي 2000 و 2012 (1389 و 1391) روسيه هم به چشم مي‌خورد، اما در انتخابات رياست جمهوري سال 2012 (1391) گسترده بود و واشنگتن براي اعمال مداخله از كاركنان ديپلماتيك استفاده كرد.
رئيس جمهوري روسيه گفت: اين موضوع را در ديدار با باراك اوباما رئيس جمهوري و جان كري وزير خارجه وقت آمريكا نيز مطرح كردم.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON