جستجو
پنج شنبه - ۰۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه بمناسبت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي / سال 94
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
جمعه - ۰۵ شهریور ۱۳۹۵
بيانيه بمناسبت سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي / سال 94


بسم الله الرحمن الرحيم

سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي نويدبخش استمرار حركت موفقيت‌آميز نظام مقدس جمهوري اسلامي است. حركتي كه از 15 خرداد 42 به رهبري مرجع و رهبر بزرگوارمان حضرت امام خميني(ره) و همراهي ملت بزرگ ايران آغاز و با تقديم هزاران شهيد و جانباز به بهمن 57 رسيد و فجر آفرينان ظفرمند انقلاب اسلامي آرمان ديرينه‌ي پيروزي خون و شمشير و غلبه مستضعفان بر مستبكران و تثبيت نظام مقدس جمهوري اسلامي را تحقق بخشيدند.

بحمدالله اين روزها ملت بزرگ ايران با يادآوري آن رشادت‌ها و حماسه‌آفريني‌ها ثابت قدم و استوار در پرتو ايمان راسخ به قدرت لايزال الهي و با الهام از معمار كبير انقلاب حضرت امام روح‌الله عزيز و رهنمودهاي خلف صالح ايشان رهبر معظم انقلاب مدظله، با بهره‌گيري از نبوغ و استعداد و پشتكار مدافعان عرصه ديپلماسي، پيروزي چشمگير ملت ايران در رويارويي با شش قدرت بزرگ جهاني را به منصه ظهور رساند.

فرياد بيداري ملت‌هاباالهام ازانقلاب اسلامي ايران به اوج رسيده و تمامي نيروهاي اهريمني از صهيونيستي تا تكفيري و داعشي در زير ضربات سخت مسلمانان انقلابي جهان در حال اضمحلال و شكست هستند. در صحنه داخلي ملت بزرگ ما خود را آماده حضوري يكپارچه و دشمن‌شكن در انتخابات بزرگ مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي مي‌كند. فرياد استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي درراهپيمايي 22بهمن درروزهفتم اسفندنصرت الهي رابهمراه دارد و اين همه به بركت خون شهيدان و فداكاري ايثارگران و مجاهدت اقشار مختلف ملت در همه عرصه‌هاي سياسي فرهنگي ـ اقتصادي، علمي و اجتماعي است.

حزب تمدن اسلامي ضمن تبريك فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي از آحاد ملت براي راهپيمايي افتخارآفرين بيست و دوم بهمن دعوت مي‌نمايد.

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON