جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۵ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه اول در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي / سال 94
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
جمعه - ۰۵ شهریور ۱۳۹۵
بيانيه اول در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي / سال 94


بيانيه حزب تمدن اسلامي در آستانه انتخابات مجلس خبرگان رهبري و شوراي اسلامي

 

بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

در آستانه‌ي برگزاري انتخابات بار ديگر مردم عزيز كشورمان براي حضوري يكپارچه و پرشور آماده مي‌شوند تا مهر تاييد مجددي بر عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوري اسلامي باشند. نظام اسلامي همواره بر حضور آگاهانه و آزاد مردم در صحنه‌هاي مختلف تعيين سرنوشت از جمله انتخابات به عنوان يكي از مظاهر روشن مردم سالاري ديني تاكيد دارد.

اهميت حضور مردم بارها از سوي حضرت امام خميني (ره) و رهبر معظم انقلاب مدظله تصريح شده و رمز موفقيت‌هاي چشمگير اين ملت در پرتو توجه به نقش روحانيت اصيل و روشنگر و پرهيز از تفكر اسلام منهاي روحانيت و پيروي عملي از آن بزرگواران است.

حزب تمدن اسلامي بنابر وظيفه اسلامي ـ ملي خود با الهام از انديشه‌هاي امام و رهبري و مواضع شهيد مظلوم آيت‌الله دكتر بهشتي در اين برهه حساس به بيان برخي از نقطه نظرات اين تشكيلات اسلامي پرداخته و در آينده نيز به تشريح بيشتر مواضع سياسي ـ اقتصادي و فرهنگي خود خواهد پرداخت.

1-   توجه به سوابق افراد ـ ساده‌زيستي ـ التزام به ولايت فقيه به شكل عملي و نه شعاري، عدم همكاري با باندهاي فساد اقتصادي از هر جناح و اردوگاهي بايد از شاخصه‌هاي اصلي انتخاب‌شوندگان باشد.

2-   ما معتقديم با آرامش و وحدت امكان معرفي و انتخاب افراد صالح فراهم خواهد شد. در محيط پر التهاب و پرچالش تشخيص صلاحيت‌ها و بررسي سوابق به درستي انجام نخواهد شد.

3-   ضمن تقدير از خدمات ارزنده دولت يازدهم در زمينه سياست خارجي و تلاش در جهت ساماندهي اقتصادي و رفع معضلات به جامانده از گذشته انتظار داريم دولت محترم جريان اعتدال و استقلال خود را كه در ايام انتخابات سال 92 به عنوان مواضع اعلام داشته حفظ كند زيرا ظرفيت اعتدال و استقلال بيش از مدعيان آن است.

4-   ضمن هوشياري در برابر نفوذ جرياني و شبكه‌اي دشمن بايد از هرگونه استفاده جناحي از پروژه نفوذ به منظور حفظ وحدت و همدلي پرهيز شود.

 

حزب تمدن اسلامي

 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON