جستجو
شنبه - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵ حزب تمدن > بيانيه ها > دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي روز جهاني قدس / سال 93
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي روز جهاني قدس / سال 93


بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

دعوت حزب تمدن اسلامي براي راهپيمايي روز جهاني قدس

 

ماه مبارك رمضان به روزهاي پاياني خود نزديك مي‌شود و آخرين جمعه آن ياد آور ميراث ارزشمند حضرت امام خميني (ره)، روز شريف قدس است. روزي كه مسلمانان سراسر عالم با الهام از آن قائد عظيم‌الشأن، متحد و يكپارچه شعار آزادي قدس را فرياد مي‌زنند.

ددمنشي‌هاي روزافزون رژيم صهيونيستي و قتل عام مردم مظلوم غزه خبرهاي تلخي است كه بيش از هر زمان ديگري اتحاد و وحدت مسلمانان و سران كشورهاي اسلامي را ايجاب مي‌كند. سكوت مجامع جهاني و مجالس دروغين حمايت از حقوق بشر، روز به روز بر وخامت اوضاع غزه افزوده است و رژيم اشغالگر جنايتكار با كشتار مردم مظلوم غزه، بويژه زنان و كودكان بي‌گناه به پايان عمر ننگين خود با نصرت الهي و همت مسلمين نزديك مي‌شود.

موج دشمن شكن بيداري اسلامي نويد پيروزي قطعي مسلمانان را در پي دارد و با تاييدات الهي و همت و پايداري و از خودگذشتگي مسلمانان و آزادگان شكست و ذلت، سرنوشت محتوم جانيان جهاني و در راس آنها شيطان بزرگ، آمريكا و حاميان او به ويژه رژيم اشغالگر فلسطين و جنايتكاران داعشي و تكفيري در عراق و ساير بلاد اسلامي است.

حزب تمدن اسلامي با الهام از رهبر فرزانه و حكيم خود حضرت آيت‌الله خامنه‌اي مدظله‌العالي، ضمن ادعاي احترام به شهداي مظلوم انتقاضه و ساير شهيدان اسلام عزيز و طلب شفا و سلامت براي مجروحان و جانبازان حوادث اخير، عموم ملت بزرگ ايران را به راهپيمايي پرشكوه روز جمعه بيست و هفتم ماه مبارك رمضان دعوت مي‌نمايد.

 

حزب تمدن اسلامي

 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON