جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۶ حزب تمدن > بيانيه ها > بيست و پنجمين سالگرد 14 خرداد و پنجاه و يكمين سالگرد 15 خرداد / سال93
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
شنبه - ۲۱ شهریور ۱۳۹۴
بيست و پنجمين سالگرد 14 خرداد و پنجاه و يكمين سالگرد 15 خرداد / سال93


بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت

بيست و پنجمين سالگرد 14 خرداد و پنجاه و يكمين سالگرد 15 خرداد

 

بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

روزهاي تاريخي و حادثه‌ساز 14 و 15 خرداد يادآور سوگي بزرگ و قيام الهي و سرنوشت‌ساز ملت بزرگ ايران به رهبري خميني كبير (ره) است.

آزادمردي از تبار اولياي الهي و فقيهي از سلسله‌ي ارجمند فقهاي اثرگذار تاريخ تشيع.

روز 14 خرداد سالروز هجرت جانسوز آن حكيم فرزانه و يوم‌الله 15 خرداد سرآغاز قيام الهي ملتي رشيد به رهبري آن فقيه و مجاهد عظيم‌القدر است. مردم وفادار و خداجوي ايران اسلامي از پس 25 سال فراق و دوري سوگمندانه‌ي آن راحل عظيم‌الشأن همچنان در خط و مسير خدايي او با پيروي از خلف صالحش، رهبر معظم انقلاب اسلامي حضرت آيت‌الله خامنه‌اي (مد ظله العالي)، با مال و جان از اصول انقلاب و ارزش‌هاي متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي حفاظت و پاسداري مي‌كنند.

وصيت‌نامه‌ي سياسي الهي آن عزيز سفر كرده همچون چراغي فروزنده فراراه امت بزرگ اسلامي و ملت شريف ايران است.

وحدت كلمه و انسجام نيروهاي وفادار به انقلاب با آحاد ملت و تمسك به قرآن كريم و اهل بيت عصمت و طهارت (عليهم السلام) از دستاوردهاي بزرگ انقلاب و به طور قطع و يقين تضمين‌كننده‌ي سعادت دنيا و آخرت و رفاه مادي و معنوي اين ملت شريف و تمامي ملت‌هاي مسلمان و آزاده و بشريت مظلوم است.

حزب تمدن اسلامي با گرامي داشت اين ايام تاريخي و عرض تسليت سالروز عروج ملكوتي امام راحل (ره) و شهداي والامقام 15 خرداد سال 42 به پيشگاه حضرت صاحب‌الامر (عج) و مقام معظم رهبري و خانواده‌ي معظم شهدا و ايثارگران و ملت بزرگ ايران، همگان را به بزرگداشت اين ايام‌الله دعوت مي‌كند.

 

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON