جستجو
چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴ حزب تمدن > بيانيه ها > بيانيه به مناسبت فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 22بهمن / سال 92
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پنج شنبه - ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳
بيانيه به مناسبت فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 22بهمن / سال 92


بيانيه حزب تمدن اسلامي

به مناسبت فرارسيدن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي 22بهمن

 

بسم‌الله الرحمن الرحيم

 

سي و پنجمين سالگرد انقلاب اسلامي را به رهبر فرزانه انقلاب و عموم ملت رشيد و آزاده‌ي ايران اسلامي تبريك مي‌گوييم. سي و پنج سال پيش در چنين روزهايي ملت بزرگ ايران با رهبري مرجع عاليقدرشان حضرت امام خميني (رضوان‌‌الله تعالي عليه) بزرگترين حماسه تاريخ معاصر را آفريدند و با اتحاد و يكپارچگي و با شعار الله اكبر، رژيم مسلط تا بن‌دندان مسلح پهلوي و دست‌نشانده استكبار جهاني به ويژه آمريكاي متجاوز و عامل انحطاط كشور در همه ابعاد فرهنگي ـ اقتصادي و علمي را به خاك مذلت كشاندند و ثمره تحقق شعارهاي استقلال، آزادي، جمهوري اسلامي يعني نظام جمهوري اسلامي و مردم سالاري ديني را پايه‌گذاري كردند و با تداوم مجاهدت‌ها و ايثارگري‌ها و بذل جان و مال و اطاعت آگاهانه از ولايت فقيه اين شجره طيبه را آبياري كردند و با خنثي كردن توطئه‌ها و مقاومت در برابر جنگ تحميلي، تحريم‌ها و تنگناهاي حاصل از آن، پيرزوي هميشگي را نهادينه كردند.

اين انقلاب پيروز است و شعاع نوراني آن همه مرزهاي جغرافيايي و فكري بشري را درخواهد نورديد و موج عظيم بيداري اسلامي بيانگر همين واقعيت است. گرچه استكبار با توسعه تروريسم، تحجر، افراط و تكفيرگرايي سعي دارد چهره اسلام را نزد افكار عمومي مخدوش سازد و ملت‌هاي اسلامي را از پيگيري آرمان‌هاي آزادي‌خواهان اسلامي مأيوس نمايد.

انشاءالله با استقامت و اراده مستحكم ملت‌هاي اسلامي صبح پيروزي و غلبه بر طاغوت‌ها، فرعون‌ها، استكبار جهاني و در رأس آن آمريكا و خواري و هزيمت صهيونيست‌هاي غاصب و نژادپرست نزديك است.

حزب تمدن اسلامي تلاش‌هاي صادقانه و اعتدالي دولت يازدهم در تحقق آرمان‌ها و رفع نابساماني‌ها و مشكلات مردم را ارج مي‌نهد و اميد است با سماحت، تدبير، شايسته سالاري و بهره‌گيري از نظرات كارشناسان دلسوز و تجارب موفق دوران پس از انقلاب بر توفيقات الهي دست يابد. از كارگزاران قوا، نهادها و ظرفيت‌هاي موجود، رسانه‌ها و شخصيت‌هاي تأثيرگذار و تشكل‌ها نيز انتظار دارد دولت را در مواجهه با استكبار جهاني و رفع مشكلات مردم ياري و همراهي نمايند.

حزب تمدن اسلامي در اين موقعيت حساس به پيروي از رهبر معظم انقلاب، گروه‌ها و اقشار و مسئولان را به حفظ وحدت و همدلي در داخل و تداوم هوشياري در برخورد با روابط بين‌الملل و سياست خارجي فرامي‌خواند و ضمن دعوت عموم؛ همراه با مردم شريف، با وفا و موقعيت‌شناس ايران اسلامي در راهپيمايي دشمن‌شكن 22بهمن شركت مي‌كند.

حزب تمدن اسلامي

20/11/1392

 
Copyright © 2013 - TAMADDON