جستجو
جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۵ حزب تمدن > اخبار حزب > بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت پيروزي مقاومت مردم غزه
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
اخبار حزب > بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت پيروزي مقاومت مردم غزه

بسم‌الله الرحمن الرحيم
 
بيانيه حزب تمدن اسلامي به مناسبت پيروزي مقاومت مردم غزه

تكرار پيروزي خون بر شمشير در مصاف حق و باطل و در عرصه جهاد و شجاعت، يكبار ديگر قدرت لايزال الهي و در نتيجه پيروزي بزرگ مردم مظلوم و مقاوم غزه را رقم زد.
دو ماه پيش وقتي حملات ددمنشانه و مخرب رژيم صهيونيستي از زمين، هوا و دريا به غزه آغاز شد، جنايتكاران صهيونيست به هيچ چيز جز نابودي گروه مقاومت و مجاهدان غزه فكر نمي‌كردند و پيروزي خود را حتمي مي‌دانستند. اما تقدير الهي حكم ديگري را رقم مي‌زد و آن تسليم رژيم صهيونيستي و پذيرش تمامي خواسته‌هاي مردم شهيدپرور و مقاوم غزه بود، پيروزي بزرگي كه در ساية پايمردي و جهاد حق‌طلبانه زن و مرد و كودك و پير اين مردم خداجوي بدست آمد و شيريني آن تسكين همه دردها و زخم‌هاي به جامانده از جنگ نابرابر دو ماهه بود.
حزب تمدن اسلامي اين دستاورد بزرگ و اين پيروزي را به حضرت امام مهدي (عج) و نايب بر حقش مقام معظم رهبري و مردم مقاوم غزه و همه حق‌طلبان عالم تبريك و تهنيت گفته از خداوند بزرگ، رفع شر قطعي رژيم غاصب فلسطين را مسئلت دارد.

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON