جستجو
چهارشنبه - ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۲:۱۲ حزب تمدن > اخبار حزب > بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت جنايات رژيم اشغالگر قدس در غزه
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
اخبار حزب > بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت جنايات رژيم اشغالگر قدس در غزه

بيانيه حزب تمدن اسلامي در محكوميت جنايات رژيم اشغالگر قدس در غزه


بسم‌الله القاسم الجبارين 

 

بيانيه حزب تمدن اسلامي

در محكوميت جنايات رژيم اشغالگر قدس در غزه

 

جنايات روز افزون رژيم اشغالگر قدس و پشتيباني‌هاي همه جانبه آمريكا و قدرت‌هاي استكباري جهاني و بعضي از دولت‌هاي وابسته و دست‌نشانده منطقه، در فلسطين و بويژه غزه مظلوم، هر انسان آزاده‌اي را دردمند و قلوب آزادگان و مردم جهان را جريحه‌دار كرده است.

تخريب مساجد ـ منازل ـ و حتي بيمارستان‌ها، كشتار وحشيانه مردم بي‌پناه و بي‌گناه، قتل عام نزديك به دو هزار نفر و زخمي كردن نزديك به ده هزار نفر از كودكان معصوم و زنان و مردان سالخورده، چهره منفور و زشت استكبار جهاني و صهيونيست‌هاي خون‌آشام را به وضوح در معرض ديد و قضاوت جهانيان قرار داده است ولي صد افسوس كه هيچ فرياد اعتراضي از سازمان‌هاي بين‌المللي و مجامع به اصطلاح مدافع حقوق بشر شنيده نمي‌شود و رژيم غاصب و كودك‌كش صهيونيستي عليرغم ترس و وحشت از پايداري و پايمردي مجاهدان، گروه‌هاي مقاومت و مردم حق‌طلب غزه، همچنان به كشتار مردم بي‌گناه ادامه مي‌دهد و با حمايت وقيحانه آمريكا روز به روز بر جنايات ننگين خود مي‌افزايد.

حزب تمدن اسلامي با محكوم كردن اين ظلم‌ها و ددمنشي‌هاي آشكار و با اعتقاد راسخ به كلام جاودانه امام راحل عظيم‌الشان و خلف صالح ايشان مقام معظم رهبري مبني بر لزوم محو كامل رژيم غاصب صهيونيستي از نقشة جهان، و حاكميت مطلق مردم مظلوم فلسطين بر سرزمين‌هاي‌شان، از خداوند بزرگ پيروزي هرچه سريعتر مردم به خون نشسته غزه و نابودي رژيم اشغالگر و متجاوز صهيونيستي را مسئلت دارد.

ما اعتقاد داريم فريادهاي خشم‌آگين مسلمانان و آزادانديشان جهان به همراه كمك‌هاي مادي و معنوي براي اين مردم مظلوم، بدون شك فتح و نصرت الهي و نابودي جنايتكاران جهاني و صهيونيست‌ها را به دنبال خواهد داشت. انشااله.

 

حزب تمدن اسلامي

 
Copyright © 2013 - TAMADDON