جستجو
سه شنبه - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰ حزب تمدن > اخبار > روحاني: ابتلاي 25 ميليون ايراني به كرونا/ 35 ميليون نفر ديگر در معرض بيماري
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
روحاني: ابتلاي 25 ميليون ايراني به كرونا/ 35 ميليون نفر ديگر در معرض بيماري


رييس جمهوري گفت: راهي جز اينكه دست به دست دهيم و زنجيره ابتلا به كرونا را قطع كنيم، وجود ندارد تا بتوانيم شرايط را براي كشور و ساماندهي محيط بهداشتي و فعاليت‌هاي مورد نياز آماده كنيم.

به گزارش عصرايران به نقل از ايرنا، حسن روحاني روز شنبه در جلسه ستاد ملي مقابله با كرونا گفت: پنج ماه است كه با اين ويروس خطرناك مواجه هستيم و البته همچنان نگراني در داخل كشور و در سطح جهان ادامه دارد،زيرا هنوز قدم‌هاي ديگري پيش روي ما قرار دارد كه بايد برداريم.

وي گفت: بارها تاكيد شده است شرايط ما داروي قطعي براي اين بيماري هنوز وجود ندارد، واكسن وجود ندارد و هنوز به ايمني جمعي در برابر اين بيماري نرسيده‌ايم.

رييس جمهوري با اشاره به گزارش معاونت تحقيقات وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشكي گفت: طبق اين گزارش تخمين بر اين است كه تاكنون ۲۵ ميليون ايراني به ويروس كرونا مبتلا شده اند و نزديك به حدود ۱۴ هزار نفر هم جان خود را ازدست داده اند؛ در مدت ۱۵۰ روز گذشته بيش از ۲۰۰ هزار در اين بيمارستان‌ها بستري بودند.

روحاني افزود: در اين گزارش آمده است كه ما بايد اين احتمال را بدهيم كه ۳۰ تا ۳۵ ميليون نفر ديگر در معرض ابتلا به اين ويروس خواهند بود كه نكته بسيار مهمي است. اگر اين گزارش مبنا باشد كه ۲۵ ميليون عبور كردند و بقيه جمعيت حدود ۳۰ تا ۳۵ ميليون نفر ديگر در معرض ابتلا در ماه‌هاي آينده خواهند بود. در همين گزارش پيش‌بيني شده است كه تعداد بستري‌هايي كه در آينده خواهيم داشت حدود ۲ برابر تعدادي است كه در ۱۵۰ روز گذشته شاهد بوديم.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON