جستجو
شنبه - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۵۷ حزب تمدن > اخبار > پيام مقام معظم رهبري خطاب به «هنيه»: ايران هرگز از هيچ تلاشي براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين فروگذار نخواهد كرد
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پيام مقام معظم رهبري خطاب به «هنيه»: ايران هرگز از هيچ تلاشي براي حمايت از ملت مظلوم فلسطين فروگذار نخواهد كرد


به گزارش ايسنا، متن پيام حضرت آيت الله خامنه‌اي به اين شرح است : مرقومه جنابعالي در خصوص تحولات اخير در عرصه فلسطين عزيز را با دقت ملاحظه كردم. از اينكه حركت مقاومت فلسطين با مجاهدت و ايستادگي خود در برابر توطئه‌هاي آمريكا و رژيم صهيونيستي موجبات ضعف و ناكامي آنها را فراهم آورده و در مقابل، عزت و سربلندي امت اسلامي را باعث گرديده است خداوند متعال را شكر مي گزارم و از شما مجاهدان شجاع تشكر و قدرداني مي‌كنم.

دشمن زبون كه در عرصه ميداني شكست‌هاي غير قابل جبراني متحمل شده است راهبرد توسعه طلبي خود و تضييع حقوق مسلم فلسطيني‌ها را ابتدا با فشار اقتصادي و محاصره غزه مظلوم و آنگاه با نيرنگ مذاكره و طرح صلح و سازش دنبال مي‌نمايد و لكن جريان مقاومت و ملت شجاع فلسطين با منطق عقل و تجربه تهديد و تطميع آنها را بر نتافته و همچون گذشته با ايستادگي مثال زدني خود مسير عزت و شرف را رقم زده و از اين پس هم در همين صراط مستقيم حركت خواهد كرد. ان شاء الله قطعاً حفظ هوشياري، وحدت و يكپارچگي مردم و جريان‌هاي فلسطيني در خنثي سازي نقشه‌هاي شوم دشمن مؤثر بوده و جلب نصرت الهي را به همراه خواهد داشت.

جمهوري اسلامي همچون گذشته به حكم وظيفه ديني و انساني و مبتني بر اصول ارزشي انقلاب اسلامي از هيچ كوششي براي حمايت از مردم مظلوم فلسطين و استيفاي حقوق آنان و هم چنين دفع شر رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي دريغ نخواهد كرد. اميدوارم پروردگار متعال بر عزت و قدرت شما بيافزايد.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON