جستجو
جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۸ حزب تمدن > اخبار > ظريف: جز ترامپ و داعش كسي از ترور سليماني خوشحال نشد
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
ظريف: جز ترامپ و داعش كسي از ترور سليماني خوشحال نشد


به گزارش ايسنا، محمدجواد ظريف، وزير امور خارجه كشورمان در سخنراني خود كنفرانس رايسينا در هند درباره رويدادهاي اخير ايران در چند ماه گذشته گفت: رويدادهاي اخير بازتاب بسيار ناراحت‌كننده يك مشكل جدي در طرز فكر آمريكا درباره منطقه ما است. اول از همه اين كه آن‌ها از زاويه ديد خودشان به همه چيز نگاه مي‌كنند نه از زوايه ديد مردم اين منطقه.

او در ادامه با اشاره به اقدام آمريكا در به شهادت رساندن سردار سليماني گفت: وقتي آن‌ها يك سردار مورد احترام را در عراق ترور كرده و از اقتدار خاك عراق تخطي كردند، همان طور كه وزير امور خارجه پمپئو در پيامي توييتري نوشت، فكر مي‌كردند كه مردم در خيابان‌هاي بغداد و تهران پايكوبي خواهند كرد. او [ويديوي] يك جمع كوچكي را انتخاب كرد و اين پيام را در توييترش منتشر كرد كه ما منطقه را از او[سردار سليماني] راحت كرده‌ايم و مردم شادماني مي‌كنند.

ظريف ادامه داد: اين نشان دهنده دو چيز است كه بسيار خطرناك هستند و وقتي باهم تركيب شوند خطرناك‌تر هم مي‌شوند. ناداني و گستاخي. وقتي كسي يك نادان گستاخ يا يك گستاخ نادان مي‌شود، تبديل به يك فاجعه مي‌شود، به ويژه اين كه قدرت زيادي در اختيارش باشد. اين‌ها موجب شدت بخشيدن به هرج‌ومرج در منطقه ما شده است.

وي گفت: سپهبد سليماني تنها نيروي موثر در مبارزه عليه داعش بود و از ترور او جز ترامپ و داعش كسي خوشحال نشد. فقط در ۴۳۰ نقطه هند براي او عزاداري كردند و يادش را گرامي داشتند.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON