جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۸ حزب تمدن > اخبار > عضو كميسيون امنيت ملي: آغاز كننده جنگ نخواهيم بود
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
عضو كميسيون امنيت ملي: آغاز كننده جنگ نخواهيم بود


علاءالدين بروجردي نماينده مجلس درباره پاسخ ايران به ترور سردار سليماني توسط آمريكا گفت: بيانيه‌ي  شوراي عالي امنيت ملي  كاملا گويا بود و حائز اهميت  است كه اين جنايت آمريكا بدون پاسخ نخواهد ماند.

عضو كميسيون امينت ملي در گفت‌وگو با عصرايران ادامه داد: مكان و زمان اين پاسخ متناسب با شرايط توسط شوراي عالي امنيت ملي مشخص و تصميم گيري خواهد شد.

نماينده‌ بروجرد در مجلس خاطر نشان كرد: حماقت ترامپ برخلاف تمام قوانين و مقررات بين‌المللي است و آمريكا با ترور سردار سليماني كه يك مقام ارشد ايراني‌ است حاكميت عراق را نقض كرده است. با اين ترور به دنيا ثابت شد كه آمريكا نماد تروريست دولتي در جهان است.

اين نماينده مجلس افزود: سردار سليماني تنها متعلق به ايران نبود و به همان اندازه كه در ميان ايراني‌ها محبوب بود در عراق، سوريه، لبنان، افغانستان و جاي جاي منطقه اين محبوبيت را داشت.

وي تصريح كرد: با توجه به اين محبوبيت، ترور وي جهاني است و قطعا پاسخ به آمريكا جهاني خواهد بود و اين پاسخ متمركز به يك نقطه و منطقه نيست و قطعا همه جبهه مقاومت به گستاخي آمريكا پاسخ خواهند داد.  

بروجردي در مورد احتمال وقوع جنگ ميان ايران و آمريكا گفت: سياست ايران هيچ‌وقت سياست جنگ نبوده است. ما همواره از سياست دفاع پيروي مي‌كنيم و اگر دشمن مرتكب اشتباهي شود پاسخ مي‌‍دهيم ولي ما ابتدا به ساكن آغاز گر هيچ جنگي نخواهيم بود.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON