جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ حزب تمدن > اخبار > وضعيت پرونده روح‌الله زم از زبان سخنگوي قوه قضاييه
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
وضعيت پرونده روح‌الله زم از زبان سخنگوي قوه قضاييه


به گزارش ايسنا، غلامحسين اسماعيلي در پاسخ به سوالي درباره پرونده روح الله زم گفت: در اين پرونده در گام اول تحقيقات مفصلي انجام شده و مستندات فراواني بدست امده است.

 
براساس مستندات حاصله ارتباط مستمر و وابستگي اين فرد به سرويس‌هاي بيگانه محرز و نحوه ارتباط مشخص شده است. همچنين وجوهي كه او از سرويس‌هاي كشور‌هاي مختلف اخذ كرده احصا شده است.

وي افزود: همانگونه كه ادعا مي‌شد كه اين فرد سرشبكه و محوريت براي شبكه‌هاي ماهواره‌اي خارج از كشور و پايگاه‌هاي خبري برون مرزي است، مشخص شد و اين ارتباطات و مرجعيت شخص بدست امده است.
 
اينكه حلقه ارتباط اين شبكه‌ها با سرويس‌هاي بيگانه بوده، بدست آمد و مشخص شد، هم در سرويس‌هاي اطلاعاتي بيگانه كه برخي از عناصر خود فروخته داخلي آن را به خدمت گرفته اند و هم زنجيره آنها.

وي افزود: در هفته‌هاي آتي نسبت به ساير نتايج بدست اين پرونده اطلاع رساني مي‌شود.

وي درباره عنوان اتهامي زم گفت: ما از بيان عنوان دقيق اتهامي تا زماني كه پرونده مراحل قضايي را طي نكرده است معذوريم.
 
Copyright © 2013 - TAMADDON