جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰۴:۳۸ حزب تمدن > اخبار > بشار اسد: اردوغان دزد است
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بشار اسد: اردوغان دزد است


به گزارش عصرايران، خبرگزاري رسمي سوريه (سانا) با انتشار اين خبر نوشت كه بشار اسد اين سخنان را در سفر به خط مقدم درگيري و رويارويي در شهرك الهبيط در ريف ادلب (شمال سوريه) مطرح كرد.

اشاره بشار اسد به حملات ارتش تركيه به مناطق شمال شرقي سوريه است. اردوغان رئيس جمهوري تركيه گفته كه هدف از حمله، ايجاد منطقه امن در نوار مرزي سوريه با تركيه است.

دولت سوريه به شدت از اين اقدام تركيه انتقاد كرده است.

بشار اسد: اردوغان دزد است

اردوغان از حاميان مخالفان در سوريه و براندازي دولت بشار اسد رئيس جمهوري سوريه است.

بشار اسد همچنين تأكيد كرد كه همه مناطق سوريه مهم است ولي آن چه اولويت ها را مشخص مي كند اوضاع نظامي روي زمين است. 

رئيس جمهور سوريه افزود: ادلب براي آنها يك پاسگاه پيشتاز بود و پاسگاه پيشتاز معمولا خط مقدم است ولي در اين حالت نبرد در شرق و پاسگاه پيشتاز در غرب براي تشتت نيروهاي ارتش عربي سوريه است.

بشار اسد در اين بازيد گفت: زماني كه با تهاجم روبرو مي‌شويم، بايد در كنار يكديگر بايستيم، اما سوري‌ها به ويژه در سال‌هاي نخست جنگ، اين كار را نكردند.

رئيس جمهوري سوريه افزود: اولين كاري كه در زمان آغاز تجاوز به شمال سوريه انجام داديم ارتباط با همه نيروهاي سياسي و نظامي روي زمين بود و گفتيم كه ما آماده حمايت از هر گروهي هستيم كه در برابر اين تجاوز مقاومت كند و اين يك تصميم سياسي نيست بلكه وظيفه قانوني و ميهني است و اگر اين كار را نكنيم شايسته ميهن نيستيم.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON