جستجو
چهارشنبه - ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳ حزب تمدن > اخبار > اسرائيل: به مواضع سپاه قدس در سوريه حمله كرديم
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
اسرائيل: به مواضع سپاه قدس در سوريه حمله كرديم


ارتش اسرائيل نيمه‌شب يكشنبه اعلام كرد در حال حمله به مواضع نيروهاي سپاه قدس ايران در حومه دمشق، پايتخت سوريه است.

به گزارش عصر ايران به نقل از يورونيوز، ساعاتي پيش از اين حمله تل آويو و دمشق از مقابله با حمله موشكي و هوايي در خاك كشورهاي خود خبر داده بودند.

چند منبع خبري از شنيده شدن صداي مهيب انفجار در زمان حمله در دمشق خبر داده اند. معلوم نيست اين صداها ناشي از برخورد موشك با زمين بود، يا رهگيري و انفجار در آسمان.

رسانه‌هاي دولتي سوريه با تاييد اين خبر گزارش كردند پدافند اين كشور با حمله موشكي به دمشق مقابله كرده است. بامداد يكشنبه، وزارت دفاع روسيه گزارش داده بود سامانه دفاع موشكي سوريه ۴ موشك از ۵ موشك شليك شده به سوي يك پايگاه نظامي در جنوب دمشق را رهگيري و منهدم كرده است.

مقام‌هاي ايراني هنوز واكنشي نسبت به اين حمله نشان نداده اند.

هفته گذشته بنيامين نتانياهو، نخست وزير اسرائيل به ايران هشدار داد در صورت عدم خروج نيروهاي اين كشور از سوريه، به حملات خود ادامه خواهد.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON