جستجو
جمعه - ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۶ حزب تمدن > اخبار > پيام مقام معظم رهبري در پي حادثه تروريستي اهواز: با سرعت دنباله‌هاي جنايتكاران تعقيب شود
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
پيام مقام معظم رهبري در پي حادثه تروريستي اهواز: با سرعت دنباله‌هاي جنايتكاران تعقيب شود


درپي حادثه تروريستي امروز صبح در اهواز كه به شهادت و زخمي شدن جمعي از مردم عزيزمان منجر شد آيت الله خامنه‌اي رهبر معظم انقلاب اسلامي در پيامي با تسليت به خانواده شهداي اين حادثه تلخ و تأسفبار تأكيد كردند: دستگاه‌هاي مسئول اطلاعاتي موظفند با سرعت و دقت دنباله‌هاي جنايتكاران را تعقيب و آنان را به سرپنجه‌ي مقتدر قضائي كشور بسپارند.

به گزارش عصرايران - متن پيام رهبر معظم انقلاب اسلامي به شرح زير است:

بسمه‌تعالي

حادثه‌ي تلخ و تأسفبار شهادت جمعي از مردم عزيزمان در اهواز به دست تروريستهاي مزدور، يك بار ديگر قساوت و خباثت دشمنان ملت ايران را آشكار ساخت. اين مزدوران قسي‌القلب كه به روي زن و كودك و مردم بيگناه آتش ميگشايند وابسته به همان مدعيان دروغگو و رياكارند كه پيوسته دم از حقوق بشر ميزنند. دلهاي پركينه‌ي آنان نميتواند تجلّي اقتدار ملي در نمايش نيروهاي مسلح را تحمل كند. جنايت اينها ادامه‌ي توطئه‌ي دولتهاي دست‌نشانده‌ي آمريكا در منطقه است كه هدف خود را ايجاد ناامني در كشور عزيز ما قرار داده‌اند. به كوري چشم آنان ملت ايران راه شرافتمندانه و افتخارآميز خود را ادامه خواهد داد و مانند گذشته بر همه‌ي دشمني‌ها فائق خواهد آمد.

اينجانب تسلّا و همدردي خود را به خانواده‌هاي اين شهيدان عزيز عرض ميكنم و صبر و سكينه‌ي الهي را براي آنان و علوّ درجات براي شهيدان مسألت مينمايم. دستگاه‌هاي مسئول اطلاعاتي موظفند با سرعت و دقت دنباله‌هاي اين جنايتكاران را تعقيب كنند و آنان را به سرپنجه‌ي مقتدر قضائي كشور بسپارند.

سيّدعلي خامنه‌اي

۳۱ شهريور

 
Copyright © 2013 - TAMADDON