جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۸ حزب تمدن > اخبار > بيانيه حزب تمدن اسلامي: يمن محتاج بيداري اسلامي است
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
بيانيه حزب تمدن اسلامي: يمن محتاج بيداري اسلامي است


«بسمه تعالي»

بيانيه حزب تمدن اسلامي

يمن محتاج بيداري اسلامي است

در گذشته، هر گاه كشور مسلماني مورد تعرض و آسيب از ناحيه يك متجاوز قرار مي گرفت، همه نگاه‌ها به سمت كشورهاي برجسته جهان اسلام معطوف مي شد و از آنها انتظار مي رفت به موضع گيري و مخالفت با متجاوزان بپردازند و مانع تعدي به امت اسلامي شوند. حال اما كار به جايي رسيده است كه كشورها و امت اسلامي بايد از شر كشور مسلماني كه زماني داعيه رهبري جهان اسلام را داشت و به خادمي حرمين شريفين افتخار مي كرد، به سازمانهاي بين المللي پناه ببرند. 

مردم مظلوم و فقير يمن هر چند سه سال است كه زير بار تجاوزات نظامي ائتلاف عربي به رهبري عربستان سعودي، كمر خم نكرده اند، اما هدف قرار دادن  اتوبوس كودكان بي گناه و شدت و وسعت فجايع رخ داده در اين حادثه كه متأسفانه با سكوت سنگين كشورهاي عربي و اسلامي نيز همراه شد، ديگر جاي هيچ گونه شك و ترديدي باقي نمي گذارد كه عربستان سعودي و كشورهاي متحدش مي كوشند ناكامي خود در تغيير فضاي سياسي يمن را با زبان نظامي پاسخ دهند و در اين راه هيچ محدوديت انساني و اسلامي براي خود قائل نيستند.

بر اين‌اساس حزب تمدن اسلامي ضمن محكوم‌كردن جنايات‌عربستان در يمن، از سازمان همكاري‌هاي اسلامي مي‌خواهد رويه سياسي و جانبدارانه خود را تغيير داده و به جاي دشمن سازي هاي بي پايه براي امت اسلامي، با جنايات واقعي كه در سطح منطقه توسط ائتلاف عربي به وقوع مي پيوندد، مقابله كند. همچنين از  همه ملتهاي مسلمان منطقه مي خواهيم روزه سكوت خود را شكسته و  تغيير سريع و جدي اين وضعيت را از دولتمردان خود مطالبه كنند.

حزب تمدن اسلامي

21/5/1397 

 
Copyright © 2013 - TAMADDON