جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ حزب تمدن > اخبار > روزنامه جمهوري اسلامي: برخلاف نظر امام،مدعيان بي هنر و غيرانقلابيون در اركان نظام نفوذ كرده اند
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
روزنامه جمهوري اسلامي: برخلاف نظر امام،مدعيان بي هنر و غيرانقلابيون در اركان نظام نفوذ كرده اند


روزنامه جمهوري اسلامي با اشاره به اين جمله حصرت امام خميني كه فرموده اند" آنهائي كه در اين چند سال مبارزه و جنگ به هر دليلي از اداي اين تكليف بزرگ طفره رفتند و خودشان و جان و مال و فرزندانشان و ديگران را از آتش حادثه دور كرده‌اند مطمئن باشند كه از معامله با خدا طفره رفته‌اند.به همه مردم و مسئولين عرض مي‌كنم كه حساب اينگونه افراد را از حساب مجاهدان در راه خدا جدا سازند و نگذارند اين مدعيان بي‌هنر امروز و قاعدين كوته نظر ديروز به صحنه‌ها برگردند" به اينگونه افراد انتقاد كرد.

اين روزنامه نوشت: تكيه بر عنوان «مدعيان بي‌هنر امروز و قاعدين كوته نظر ديروز» كه امام خطاب به ميراث‌داران انقلاب تاكيد مي‌كنند نگذارند به صحنه‌ها برگردند، هشدار مهمي است كه چندان توجهي به آن نشده است. در سال‌هاي اخير، علاوه بر اينكه حواريون امام آماج حملات همين «مدعيان بي‌هنر امروز و قاعدين كوته نظر ديروز» قرار گرفتند، متاسفانه مدعيان توانستند به بسياري از مراكز تصميم‌سازي و حتي تصميم‌گيري نفوذ كنند و اهداف شوم خود را پيگيري نمايند.

كدام هدف، شوم‌تر و زيانبارتر از اينكه عده‌اي تمام هم و غمشان اين باشد كه ميان نيروهاي انقلابي تفرقه ايجاد كنند و آنها را رو در روي همديگر قرار دهند؟ كدام هدف، شوم‌تر از اينكه انقلابي‌ترين روحانيون و نزديك‌ترين آنها به امام را چنان آماج تبليغات مسموم قرار دهند كه مردم عادي به ويژه نسل جديد كه دوران مبارزه را نديده‌اند آنها را موجوداتي ضدامام و ضدانقلاب تصور كنند؟ كدام هدف، شوم‌تر از اينكه كاري كنند كه افراد انقلابي به جرم فهميدن و زير بار خلاف نرفتن، از حقوق خود محروم شوند؟

اينكه هر روز بتوانيم عده‌اي را جذب كنيم، بايد از ويژگي‌هاي تفكيك ناپذير انقلاب اسلامي باشد، اما كاري كه مدعيان بي‌هنر امروز و قاعدين ديروز با ماسك دروغين انقلابي گري مي‌كنند دفع نيروهاست. خدا رحمت كند شهيد مظلوم آيت‌الله بهشتي را كه «جاذبه در حد اعلا و دافعه در حد ضرورت» را از ويژگي‌هاي خط امام مي‌دانست و خود نيز همين خط مشي را پي مي‌گرفت. 

شايد گزارش‌هائي كه به مسئولين داده مي‌شود با اتكاء به حضور مردم در مساجد، مراسم اعتكاف و مناسبت‌هاي ديني بر اين نكته متمركز باشد كه هر روز بر خيل طرفداران انقلاب و نظام جمهوري اسلامي افزوده مي‌شود. اين نتيجه‌گيري، قطعاً درست نيست.

در اين گزارش‌ها بايد حساب دين از حساب عملكرد مسئولين نظام جدا در نظر گرفته شود. مردم در عين حال كه به دين اعتقاد دارند، درباره مسئولين نظام سوال‌هاي فراواني دارند.

خوشبختانه اكثر مردم هنوز پشتيبان انقلاب و نظام جمهوري اسلامي هستند ولي حساب مسئولين نظام را از حساب خود نظام جدا مي‌دانند. اگر اختلاف‌ها، اختلاس‌ها، كينه ورزي‌ها و ادامه دادن عدوات‌ها ادامه يابد، از يكطرف شكاف‌ها عميق‌تر مي‌شود و اعتماد به نظام لطمه مي‌بيند و از طرف ديگر مدعيان بي‌هنر كه مترصد فرصت براي تحقق اهداف شوم خود هستند با عزمي راسخ‌تر به خيانت خود جامه عمل مي‌پوشانند.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON