جستجو
جمعه - ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۲ حزب تمدن > اخبار > چرا عكس جديد از وليعهد عربستان نيست؟
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
چرا عكس جديد از وليعهد عربستان نيست؟


به گزارش عصرخبر، اين روزها رسانه هاي مختلف به خصوص رسانه هاي ايراني خبرهايي از غيبت و حتي فوت شاهزاده محمدبن سلمان منتشر مي كنند و مدعي هستند كه در اتفاقاتي كه چندي پيش روي داده در كاخ پادشاه سعودي وي زخمي و كشته شده است! اما تقريبا هيچ رسانه شاخص بين المللي اي در اين خصوص خبري منتشر نكرده است.

چرا عكسي از وليعهد عربستان نيست؟

در همين حال سايت العربيه كه رسانه رسمي عربستان سعودي است خبر ديدار وليعهد سعودي را با رئيس فيفا منتشر كرده و اعلام كرده كه «شاهزاده محمد بن سلمان، ولي‌عهد پادشاهي عربي سعودي روز جمعه (4 خرداد ماه ) جانني اينفانتينو، رئيس فدراسيون بين‌المللي فوتبال، فيفا را به حضور پذيرفت و با او درباره همكاري‌هاي دوجانبه گفتگو كرد».

چرا عكسي از وليعهد عربستان نيست؟

با جستجوي تصوير ديدار شاهزاده محمد بن سلمان و رئيس فيفا مشخص مي شود كه اين تصوير مربوط به ديدار چند ماه پيش بوده و اين تصوير پيش تر در 6 دي ماه 96 منتشر شده و در هيچ يك از خبرهاي انگيسي، عربي و فارسي ديدار روز جمعه هيچ اشاره اي به آرشيوي بودن تصوير نشده و اين در حاليست كه بعيد است رسانه هاي سعودي از چنين ديدار تصوير و فيلمي نداشته باشند كه متوسل به تصاوير آرشيوي شوند.

حال بايد ديد كه رسانه هاي سعودي چه زماني تصويري زنده و يا به روز از شاهزاده سعودي منتشر خواهند كرد.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON