جستجو
سه شنبه - ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲ حزب تمدن > اخبار > برگزاري دومين كنگره سراسري حزب تمدن اسلامي و انتخابات اعضاي جديد شوراي مركزي
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
برگزاري دومين كنگره سراسري حزب تمدن اسلامي و انتخابات اعضاي جديد شوراي مركزي


به نام خدا

 

دومين كنگره سراسري حزب تمدن اسلامي عصر شنبه 29/2/97 با شركت كليه اعضا از تهران و شهرستانها و با حضور علما و شخصيت هاي مختلف و جمعي از مسئولان احزاب و خانه احزاب در سال اجتماعات مسجد نور تهران تشكيل شد.

در اين كنگره ابتدا اعضاي هيات رئيسه انتخاب و سپس تصويب برخي تغييرات حزبي در اساسنامه حزب تمدن اسلامي و انطباق با مفاد قانون احزاب مصوب سال 1395 مجلس شوراي اسلامي و نيز انتخابات اعضاي جديد شوراي مركزي انجام شد. همچنين گزارشي از صورت مالي و هزينه هاي حزب به سمع و نظر حاضران رسيد.

در اين كنگره گزارشي از برگزاري جلسات متعدد و تشكيل ستاد كنگره ارائه و در ادامه آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبيركل حزب تمدن اسلامي ضمن خيرمقدم به حاضران با اشاره به تاريخچه تاسيس حزب تمدن اسلامي و گراميداشت ياد و خاطره شهيد مظلوم آيت اله دكتر بهشتي و شهداي هفتم تير، حزب تمدن اسلامي را ادامه حزب جمهوري اسلامي با همان آرمان ها و اهداف دانست و با تحليل مسائل روز كشور و شعار حمايت از كالاي ايران تلاش در جهت بالا بردن كيفيت كالاي ايراني را مورد تاكيد قرار داد. وي همچنين با استقبال از مواضع رئيس جمهور محترم در كنفرانس سران كشورهاي اسلامي بر ضرورت وحدت كشورهاي اسلامي در رويارويي با استكبا جهاني و رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.

در اين كنگره همچنين حجت الاسلام و المسلمين ابوترابي طي سخناني حق مداري و دانستن علم به حق و ماندن عالمانه در كنار حق را از آرمان هاي جمهوري اسلامي برشمرد و رمز 40 ساله شدن انقلاب اسلامي را در دفاع از حق مظلومان و اشاعه فرهنگ حق مداري و صبر و استقامت به صورت جمعي دانست كه نشانه هاي روشن آن گسترش حق طلبي در يمن ـ بحرين ـ فلسطين و مقاومت در برابر سلطه طلبي هاي دشمنان حق و استكبار جهاني و اميد به پيروزي قطعي حق برشمرد و حزب تمدن اسلامي را يكي از نشانه ها و مظاهر كار تشكيلاتي و ترويج صبر و استقامت جمعي در كسب رضاي خداوند دانست.


گالری تصاویر
  
 
Copyright © 2013 - TAMADDON