جستجو
شنبه - ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸ حزب تمدن > اخبار > روحاني در نيشابور: با مسدود سازي و فشار به نسل جوان به جايي نمي‌رسيم
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
روحاني در نيشابور: با مسدود سازي و فشار به نسل جوان به جايي نمي‌رسيم


 رئيس‌جمهور با بيان اينكه با مسدود سازي و فشار به نسل جوان به جايي نمي‌رسيم، گفت: ما با هم عهد و پيمان بستيم كه به عقب برنخواهيم گشت و مسير توسعه و پيشرفت را ادامه خواهيم داد. هر كاري بخواهيم در اين سرزمين انجام دهيم بايد مردم را قانع كنيم. بايد افكار عمومي را قانع كنيم.

به گزارش عصرايران به نقل از  ايلنا، حسن روحاني رييس‌جمهور كشورمان عصر امروز (يكشنبه) در سفر استاني به خراسان رضوي در نيشابور با بيان اينكه امروز روزي به ياد ماندني براي من خواهد بود، گفت: مردم خونگرم و دلاور نيشابور قهرمان، نيشابور خيام و عطار، نيشابور امام‌زادگان مكرم و فضل بن شازند، نيشابور قدمگاه مولا علي بن موسي الرضا نيشابور سرزمين تبرك يافته با قدم‌هاي امام هشتم و آن بيان شيرين و حديث معروف سلسله الذهب است.

وي گفت: من افتخار دارم مدتي مهمان مردم عزيز نيشابور بودم. در سال ۵۲ و در دوران خدمت و‌ظيفه مهمان نيشابور بودم و از مردم متدين و مومن و انقلابي خاطرات خوبي دارم. همان ايام در اوايل ورودم به نيشابور مقام معظم رهبري هر دو هفته يك بار شب جمعه مي‌آمد و در جمعي از جوانان براي آن‌ها سخنراني مي‌كرد و براي ارادتي كه از سال ۴۷ به ايشان داشتم در جلسه اي كه آمدند گفتند از اين به بعد به جاي من فلاني در جمع شما مي‌آيد و سخنراني مي‌كند. مسجد جامع نيشابور چند شب شاهد سخنراني من در ماه رمضان بود بنابرين ارادتم به مردم اين ديار ديرينه است و اميدوارم بتوانيم خادم خوبي براي شما مردم عزيز باشيم و همه طرح‌ها و برنامه‌هايي كه در دولت يازدهم به خراسان رضوي قول داديم اجرايي كنيم. اين از برنامه‌هاي ما كه در نيشابور يا ديگر شهرستان‌هاي استان خراسان رضوي است.

روحاني گفت : خدا را شكر مي‌كنم گازرساني در ۱۰۱ روستا در اين استان صورت گرفت. آبرساني به ‌۱۲۰ روستا رسيد و ۱۲۹ كليومتر لوله‌كشي براي رسيدن آب به مزارع انجام شد و اين ماموريت در دولت دوازدهم هم در مورد بهداشت مردم و تكميل بيمارستان و مسائل مربوط به دانشگاه‌هاي اين استان يا دانشگاه‌هاي نيشابور و همچنين طرح‌هايي كه براي عمران و آباداني است، مورد توجه خواهد بود.

رئيس‌جمهور با بيان اينكه از شما مي‌خواهم به نكته مهمي كه در جمع شما مطرح مي‌كنم توجه كنيد، گفت: ما كشور بزرگي هستيم ما ايران بزرگ و غني در اين ديار هستيم ما روابط خوبي با همسايگان داريم؛ با افغانستان و تركمنستان و همه همسايگان و مي‌خواهيم روابط خوبي با دنيا داشته باشيم.

وي تاكيد كرد: ما با هم عهد و پيمان بستيم كه به عقب برنخواهيم گشت و مسير توسعه و پيشرفت را ادامه خواهيم داد؛ اما عزيزان، خواهران و برادران و جوانان و مردم فهيم نيشابور، هر كاري بخواهيم در اين سرزمين انجام دهيم بايد مردم را قانع كنيم. بايد افكار عمومي را قانع كنيم.

رئيس‌جمهور افزود: اگر مي‌خواهيم به مردم خدمت كنيم بايد راه را براي مردم بزرگ اين سرزمين تسهيل كنيم. مردم از ما اجبار را نمي‌پذيرند. مردم ايران آگاه و هشيار و انقلابي هستند كاري نكنيم در برابر نسل‌هاي آينده پاسخ قانع‌كننده‌اي نداشته باشيم اگر مي‌خواهيم در اقتصاد پيشرفت كنيم، اين مساله در صورتي امكان دارد كه همه با هم باشيم. دولت اگر مي‌خواهد در اقتصاد موفق باشد بايد راه را براي مردم باز كند. مردم اقتصاد را بهتر از دولتي‌ها اداره خواهند كرد.

روحاني خاطرنشان كرد: اين استان و شهرستان ظرفيت‌هاي بزرگي را براي پيشرفت دارد. افتتاح بخشي از فولاد خراسان در يك ساعت پيش در شهرستان نيشابور نشان مي‌دهد كه اين استان آمادگي براي قطب صنعتي كشور را دارد. ما در ايران در بخش فولاد يكي از صادركنندگان بنام در سطح جهان هستيم. فولاد را امروز به اروپا صادر مي‌كنيم. اينجا سرزمين فولاد است. از سنگان و خاف گرفته تا نيشابور و سبزوار و سراسر اين استان پهناور، امروز شاهد افتتاح ظرفيت دو و نيم ميليون تني گندله سازي در مجمع فولاد نيشابور بوده است.

رئيس‌جمهور با اشاره به محدوديت‌هاي اخير فضاي مجازي عنوان كرد: در دنياي امروز آيا بدون شبكه‌هاي مجازي مي‌شود براي جوانان اشتغال ايجاد كرد؟ مردم اجبار را نمي‌پذيرند

 
Copyright © 2013 - TAMADDON