جستجو
پنج شنبه - ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳ حزب تمدن > اخبار > ظريف: آماده از سرگيري برنامه هسته‌اي با سرعتي بيشتر از قبل هستيم
 
امكانات سايت

پيوندها

اخبار حزب
عزيز بود ولي همچنان غريبان رفت
شعري در سوك مرحوم دكتر ميرمحمدي؛ دوست ديرين و همراه هميشگي سال‌هاي سال
نقش احزاب سياسي در توسعه سياسي و اجتماعي راه ابريشم
سخنراني آقاي دكتر سيد محمد ميرمحمدي دبير كل حزب تمدن اسلامي و استاد دانشگاه علامه طباطبايي در نشست كميته دائمي (ICAPP) در تهران مورخ 14/11/1396
تكاليف و وظايف پنج دستگاه اجرايي ديگر براي تحقق اقتصاد مقاومتي مشخص شد
معاون اول رئيس‌جمهور طي ابلاغيه‌هايي جداگانه به پنج دستگاه اجرايي، تصويب نامه ستاد فرماندهي اقتصاد مقاومتي ناظر به پروژه‌هاي اولويت‌دار برنامه‌هاي ملي اقتصاد مقاومتي كه در آن وظايف و تكاليف هر يك از دستگاه‌ها براي اجراي اين پروژه‌ها مشخص شده است را ابلاغ كرد.

 
ظريف: آماده از سرگيري برنامه هسته‌اي با سرعتي بيشتر از قبل هستيم


"محمد جواد ظريف" وزير امور خارجه ايران كه در نيويورك به سر مي‌برد در مصاحبه اي خبري دولت ترامپ را تهديد كرد كه در صورت نقض برجام و خروج از اين معاهده بين المللي، جمهوري اسلامي ايران آمادگي از سرگيري برنامه هسته اي سابق خود را دارد.

به گزارش عصرايران، ظريف كه با " مارگارت برنان" در برنامه " رودررو با مردم" شبكه خبري "سي بي اس" آمريكا گفت و گو مي‌كرد با تاكيد بر آماده بودن ايران براي گزينه هاي مختلف در صورت خروج دولت آمريكا از برجام ، افزود: "يكي از اين گزينه‌ها ازسرگيري فعاليت هسته اي با سرعتي بيشتر – از قبل- خواهد بود.". مشروح اين مصاحبه بعدازظهر روز يكشنبه – امروز – به وقت آمريكا از شبكه سي بي اس پخش خواهد شد.

ظريف با تاكيد بر اينكه گزينه‌هاي ايران آماده اجرا هستند و در زماني مناسب تصميمات لازم گرفته خواهد شد، افزود: "جهان نمي‌تواند از ايران بخواهد به صورت يكجانبه و يك‌سويه توافقي را اجرا كند كه نقض شده است."

ظريف همچنين با اشاره به مساله زندانيان آمريكايي در ايران گفت دولت ترامپ اگر بخواهد در اين زمينه شاهد اتفاقات خوب باشد بايد رفتار خود را تغيير دهد.

ظريف در مصاحبه با شبكه خبري سي بي اس آمريكا

ظريف: آماده از سرگيري برنامه هسته‌اي با سرعتي بيشتر از قبل هستيم

ظريف به منظور شركت در اجلاس عالي رتبه صلح پايدار در مقر سازمان ملل و نيز جلساتي از جمله سخنراني در شوراي روابط خارجي آمريكا هفته گذشته براي سفري 6 روزه عازم نيويورك شده است. او در نيويورك با برخي از همتايان اروپايي درباره برجام مذاكره مي‌كند.

دولت ترامپ وعده داده در روز 12 ماه – 22 ارديبهشت -1397- تصميم نهايي خود را درباره برجام خواهد گرفت.

همزمان ترامپ به متحدان اروپايي واشنگتن هشدار داده كه تا آن موقع برجام را مورد اصلاح و بازبيني قرار دهند. جمهوري اسلامي ايران هر گونه بازبيني برجام را رد كرده است. قرار است در هفته جاري امانوئل ماكرون رييس جمهوري فرانسه و آنگلا مركل صدراعظم آلمان براي ديدار با ترامپ  راهي واشنگتن شوند. يكي از مهم‌ترين دستور كارهاي اين دو رهبر اروپايي در سفر به واشنگتن مذاكره با ترامپ براي سرپا نگه داشتن برجام خواهد بود.

 
Copyright © 2013 - TAMADDON